רמי הויברגר חשוד בביצוע מעשה מגונה במאפרת

"מתנה משמים". רמי הויברגר.

רמי הויברגר מתוך "מתנה משמיים. צילום: יוני המנחם. לצילום או לסרט אין קשר לכתבה.

השחקן רמי הויברגר נחקר היום (ב') במשטרת רחובות, בחשד לביצוע מעשה מגונה, במאפרת שעימה עבד בסרט סטודנטים בינואר 2006, כך על פי ynet, גלובס ודה-מרקר. לטענת המתלוננת, שגם פורסמה בעיתון מעריב, במהלך אחת ההפסקות בצילומי הסרט הציע לה הויברגר לצאת החוצה כדי לעשן, ושם הם התנשקו אך בניגוד לרצונה הוא הכניס את ידו מתחת לחולצתה, צבט בפטמתה, וגם נגע באיבר מינה.

התלונה הוגשה בידי המאפרת למשטרת מרחב ירקון בתל אביב, אך משום שהעבירה אירעה לכאורה במושב כפר אביב שבאיזור גדרה, הועבר הטיפול בה למשטרת רחובות שהזמינה את השחקן לחקירה. על פי המתלוננת, היא תיעדה בכתב את כל מהלך המקרה כשבוע לאחר שקרה כדי שלא יברחו פרטים מזכרונה.

הויברגר מסר בתגובה, באמצעות עו"ד איתן מעוז ממשרד מ. זליגמן ושות': "התלונה היא תלונת שווא, שקרית ומכוערת. הסיפור שהמתלוננת מכרה לעיתון אינו משקף את המציאות. מוזר ביותר, כיצד מתלוננת הטוענת שעברה אירוע טראומטי שגרם לה להזיות, מדווחת עליו רק שנה לאחר שטוענת שאירע, ועוד טורחת לספר עליו לראשונה בכתבה חושפנית בעיתון יומי, במקום לפנות ישירות למשטרה. במקביל, שולחת המתלוננת עו"ד מקורב ביותר לכתבת, שידברר ויפרשן בכל אמצעי תקשורת את הבעייתיות שבגרסתי והכל עוד לפני שניתנה לי הזדמנות כלשהי להציג את גרסתי בחקירה ולהפריך את האמור בה, תוך פגיעה קשה בי, במשפחתי ובילדי. התנהלות כזו אינה התנהגות תמת לב, אלא מונעת מדחפים של פרסום, רצון לפגוע ובצע כסף. את גירסתי המפורטת אמסור למשטרה ולא לתקשורת."

בתגובה, עו"ד יהודה פריד המיצג את המתלוננת, מסר ל-ynet: "תגובתו של מר הויברגר תמוהה בלשון המעטה ומעידה על הלחץ בו הוא מצוי. תלונות שמוגשות לאחר זמן הן תגובה נפוצה אצל קורבנות עבירות תקיפה מינית. מרשתי פנתה כשלושה ימים לאחר המקרה למרכז לנפגעות תקיפה מינית, שם ייעצו לה לבל תלך להתלונן בטרם היא מוכנה נפשית לכך. רק כאשר עברה טיפול מסודר ומובנה הגיעה להשלמה עם העובדה כי כיום היא חזקה דיה להגיש תלונה, וכי הליך זה ישלים את המעגל הטיפולי שבו החלה לפני כשנה. החשוד הינו דמות מוכרת בהווית התרבות הישראלית, וכבר עכשיו נאלצת המתלוננת להתמודד עם השמצות שונות מפי חבריו המנצלים בצורה צינית את זמינות הופעותם בכלי התקשורת, ואינם בוחלים בשום אמצעי על מנת להפריך את גרסת המתלוננת. למעשה אין להם כל מושג על מה שנעשה לכאורה במחשכים על ידי החשוד. לו רצתה המתלוננת להשיג סכום כספי היתה מגישה תביעה נזיקית ישירות או לחלופין פונה לחשוד בהצעה מעין זו. המתלוננת בחרה בדרך של הגשת תלונה פלילית נגד החשוד, דרך שבה היא שילמה ועדיין משלמת מחירים אישיים כבדים בעקבות כך. לאור תגובת החשוד ייתכן ונשקול הגשת תביעה זו בעתיד."

[…] טענה כי מקרה המעשה המגונה קרה לכאורה סביב צילומי סרט […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?