HBO הזמינה את "בטיפול" לעונה שלמה של 45 פרקים

"בטיפול". מירב גרובר, מאיה מרון, ליאור אשכנזי, איילת זורר, גילה אלמגור, אסי דיין, רמי הויברגר, עלמה זק.

"בטיפול". מימין למעלה: מירב גרובר, מאיה מרון, ליאור אשכנזי, איילת זורר; יושבים: גילה אלמגור, אסי דיין, רמי הויברגר, עלמה זק. צילום באדיבות יח"צ.

רשת הכבלים האמריקאית HBO הזמינה עונה מלאה בת 45 פרקים של הגרסה שלה "בטיפול HBO" המבוססת על "בטיפול" הישראלית של חגי לוי. ההזמנה היא של עוד 40 פרקים בנוסף לחמישה שכבר הופקו ושימשו בתור הפיילוטים. ככל הידוע לנו זוהי הפעם הראשונה שרשת אמריקאית מזמינה עונה שלמה של סדרה ישראלית, בודאי דרמה.

מספר הפרקים ב-HBO זהה למספר הפרקים במקור הישראלי, והכוונה היא גם לשדר באופן יומי בדומה לארץ. העלילה מציגה פסיכולוג בשיחות עם מטופלים שלו בארבעת הימים הראשונים לשבוע, בעוד ביום החמישי זה הוא שנמצא בטיפול אצל המנטורית שלו מהעבר. את הפסיכולוג מגלמים גבריאל ביירן בגרסה האמריקאית ואסי דיין בישראלית, ואת המנטורית מגלמות זוכת האוסקר דיאן ווייסט בגרסה האמריקאית וגילה אלמגור בגרסה הישראלית. עוד מככבים בגרסה האמריקאית בלייר אנדרוודמליסה ג'ורג' ואמבת' דוידץ.

ככל הנראה הכוונה היא לשדר את הסדרה בערוץ HBO בעונת הסתיו הקרובה (בין חודש ספטמבר לדצמבר). עדכון: הסדרה מיועדת לשידור בינואר 2008.

[…] ל-34 מדינות שבהן נרכשו הזכויות להפקת עיבוד מקומי, בינהן ארה"ב (הראשונה והיחידה שלא דרך 'דורי מדיה'), רוסיה, צרפת, […]

[…] (ושניה בתחום סדרות הדרמה): קדמו לה כאמור "בטיפול" שנמכרה ל-HBO, ו"אורי גלר מחפש את היורש" שנמכרה […]

[…] הישראלי לשני בלבד בהיסטוריה שזוכה לעיבוד אמריקאי מלא אחרי "בטיפול" (ובכך היא עקפה את "מסודרים" שנמכרה לפניה לרשת FOX […]

[…] האמריקאית המבוססת על סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי, רצה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?