"זגורי אימפריה" קיבלה אור ירוק לעונה שלישית, שתהיה בלי משה איבגי

"זגורי אימפריה".

"זגורי אימפריה". צילום באדיבות הוט.

סדרת הדרמה הפופולרית "זגורי אימפריה" קיבלה אור ירוק לעונה שלישית, חמש וחצי שנים (!) אחרי תום העונה השניה (שצולמה ביחד עם העונה הראשונה). מאור זגורי, שיצר אותה וכתב את שתי העונות הקודמות ביחד עם אורי ויסברוד, יתחיל כעת לכתוב את העונה הבאה, שתוכננה עוד מאז ש-52 הפרקים בשתי העונות סיימו את שידורם. העונה המתוכננת לא יצאה לפועל דאז בשל התלונות על עבירות המין כנגד אחד מכוכבי הסדרה, משה איבגי. השחקן הותיק לא ישוב להופיע בעונה השלישית לאחר שהורשע במעשה מגונה.

"זגורי אימפריה" סיפרה בשתי עונותיה על משפחה שסבה נפטר, וקללה מוטלת על ראשם של בני המשפחה החיים. הצוואה שהשאיר מסבכת את בני המשפחה בשורה ארוכה של משימות אשר הסב פקד עליהם, ופורצת מלחמה בין האחים, בדרך למילוי ההוראות.

כתיבת עונה היא לא דבר קצר בישראל, אז קשה לצפות מהסדרה לשוב בשנה הקרובה למסך הקטן. מאור זגורי פרסם את הדבר באינסטגרם שלו, ותייג את השחקנים הבולטים בסדרה שצפוים לחזור: חן אמסלם (שהפכה לאישתו מאז), עוז זהבי, יפית אסוליןנינט טייבישראל אטיאסקובי מימוןאורי לייזרוביץ'הילה הרוש, דניאל סבג, אייל שיקרצי ואסף בן לולו (נכון: איבגי לא מתויג).

 

View this post on Instagram

 

האק 🖐🏽♥️

A post shared by Maor Zagouri (@maor_zaguri) on

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?