סילבסטר סטאלון יככב ב"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן

"מרדף קטלני". סילבסטר סטאלון.

"מרדף קטלני". סילבסטר סטאלון.

סילבסטר סטאלון יככב בסרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, כך הכריז הבמאי באינסטגרם. כזכור, הפרויקט הוא סרט נפרד שיתעלם מהסרט של 2016 בבימויו של דיויד אייר, למרות שחלק מהדמויות והשחקנים ישובו להופיע, בינהם מרגו רובי בתור הארלי קווין, ג'ואל קינאמאן בתור ריק פלאג, ג'אי קורטני בתור קפטן בומרנג, ויולה דיויס בתור נציגת הממשלה אמנדה וולר.

סטאלון מצטרף לשמות מעניינים שיופיעו בסרט, בינהם חביב הגיקים ניית'ן פיליון בתור הדמות 'טי-די-קיי', אידריס אלבה בתור בלאדספורט וג'ון סנה בתור פיסמייקר, שכבר הוכרז כי יקבל סדרת ספין-אוף משלו לטלויזיה בשירות הסטרימינג HBO Max. על אף שנציגיו של סטאלון אישרו את הופעתו בסרט, איש לא מסר את שם הדמות שיגלם. מהתשבוחות של גאן באינסטגרם ("על אף שסליי הוא כזה כוכב סרטים אייקוני, רוב האנשים בכלל לא יודעים איזה שחקן מדהים הוא") אפשר להניח שמדובר בדמות עם 'בשר', ולא בהופעת אורח.

"יחידת המתאבדים" צפוי לעלות לאקרנים בארה"ב ב-5 באוגוסט, 2021 (ואצלנו יום לפני). במקביל לעבודתו על "יחידת המתאבדים", גאן כותב בימים אלה את התסריט לסדרה של "פיסמייקר", ואף צפוי לביים את הפיילוט ועוד כמה פרקים בעונה. סטאלון בדיוק סיים לצלם את הסרט "השומרוני" (ש.ל.ר, The Samaritan).

הפרסום של גאן באינסטגרם:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by James Gunn (@jamesgunn)

שיוכים: חדשות סרטים

[…] 1" ו-2) משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו, וגם חושף את התפקיד הרשמי של סילבסטר סטאלון בתור המדבב של הדמות 'קינג שארק' (המלך הכריש) – כריש עם […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?