"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן – טריילר: במאי "שומרי הגלקסיה" מתפרע למבוגרים עם דמויות הזויות

"יחידת המתאבדים". דניאלה מלכויר, אידריס אלבה, ג'ון סנה, דיויד דסטמלצ'יאן.

"יחידת המתאבדים". דניאלה מלכויר, אידריס אלבה, ג'ון סנה, דיויד דסטמלצ'יאן.

סוג-של-חידוש-סוג-של-סרט-המשך, סרט הפעולה-קומדיה-קומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בקדימון-טריילר מלא ראשון, שאמנם לא מספק הרבה פרטים על קו העלילה של הסרט, אבל כן מציג כיצד חוש ההומור של גאן ("שומרי הגלקסיה 1" ו-2) משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו, וגם חושף את התפקיד הרשמי של סילבסטר סטאלון בתור המדבב של הדמות 'קינג שארק' (המלך הכריש) – כריש עם ידיים ורגליים שאוכל את הראש של מישהו בטריילר, פשוטו כמשמעו.

הפער המשמעותי בין גאן של "שומרי הגלקסיה" על דמויותיו ההזויות לבין גאן של "יחידת המתאבדים" על דמויותיו ההזויות, הוא השחרור ממגבלות הגיל שיתן לו הסרט החדש: הסרט מיועד לקבל דירוג R שיגביל את הצפיה למבוגרים בלבד (ובהתאם הטריילר אינו מתאים לצפיה של ילדים), וזה מאפשר לו הרבה יותר מרחב של ביטוי יצירתי באקשן, בדם שמתפזר, ובעיקר בכמות הקללות שירוצו בסרט. כזכור, הוא עבר ממארוול ("שומרי") אל די-סי ("יחידת") בעקבות בדיחות פוגעניות מעברו שגרמו לבערך-פיטורין-בערך-התפטרותו (בסוף הוא אגב הוחזר). מצטרפים להרפתקה שלו בדי-סי השחקנים החוזרים מהסרט הקודם מרגו רובי, ג'ואל קינאמאןג'אי קורטניויולה דיויס – ואיתם יככבו הדמויות החדשות בגילומם של אידריס אלבה, מייקל רוקרדניאלה מלכוירג'ון סנהדיויד דסטמלצ'יאןפיט דיוידזון ואפילו טייקה ווייטיטי (גם כן במאי של מארוול), שאין מידע על הדמות שלו. את אחת מהדמויות שלו הוא צפוי להרוג בסרט, אז מי זו תהיה?

"יחידת המתאבדים" יגיע אל בתי הקולנוע בארה"ב ואל שירות הסטרימינג HBO Max ב-6 באוגוסט, וסביר שאם בישראל יהיו בתי קולנוע מסחריים פתוחים בתאריך הזה, אז גם אצלנו.

צפו בטריילר – שימו לב, יתכן ומשבצת הסרטון תופיע אפורה ותאלצו ללחוץ על "watch on youtube" – עשו זאת:

קצת מהפוסטרים החדשים:

"יחידת המתאבדים".

"יחידת המתאבדים".

"יחידת המתאבדים".

"יחידת המתאבדים".

"יחידת המתאבדים".

"יחידת המתאבדים".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?