"דברים מוזרים": רוברט אנגלונד (פרדי קרוגר) מצטרף לעונה 4

"צ'אק". רוברט אנגלונד.

"צ'אק". רוברט אנגלונד.

אייקון האימה רוברט אנגלונד (פרדי קרוגר מ"סיוט ברחוב אלם") מצטרף לתפקיד קבוע בעונה הרביעית של "דברים מוזרים", שמצטלמת בימים אלה. כידוע, יוצריה האחים דאפר הם חובבי נוסטלגיה מושבעים לז'אנר האימה וזה חלק מהקסם של הסדרה.

עלילת העונה הרביעית נשמרת בסוד, ובינתים הפרט היחיד שנחשף [ספוילר לעונה 3] הוא שהופר (דיויד הרבור) שרד את אירועי העונה הקודמת וכלוא אצל הרוסים.[/ספוילר] כל השחקנים מהעונות הקודמות צפוים לחזור, ויצטרפו אליהם טום וולשיה ("משחקי הכס") בתור דימיטרי, שומר בכלא הרוסי שמתיידד עם הופר, וניקולה דג'וריקו ("גאון") בתור יורי, מבריח רוסי בלתי צפוי עם חיבה לכסף ולבדיחות גרועות. בחזרה באיזור הוקינס, יש ככל הנראה מוסד פסיכיאטרי, שאנגלונד יגלם גבר מפחיד עם בעיות שנכלא שם לאחר שביצע רציחות מזוויעות במיוחד בשנות ה-1950, וג'יימי קמפבל באוור ("סוויני טוד") יגלם מטפל במוסד. בגזרת הילדים והנוער יצטרפו אדוארדו פרנקו ("חורשות את הלילה") בתור ארגייל, שליח מסומם והחבר הכי טוב החדש של ג'ונתן; ג'וזף קווין ("יקטרינה הגדולה") בתור אדי מונסון, ראש מועדון ה-D&D הרשמי של תיכון הוקינס; ומייסון דיי ("בוש") בתור ג'ייסון קרבר, הצעיר החתיך שיש לו הכל – מראה, כסף והצלחה בספורט ועם הבנות – אבל שום דבר לא הכין אותו לבלאגן שיקרה בהוקינס.

עונה 4 של "דברים מוזרים" שבה כבר להצטלם ב-28 בספטמבר האחרון בג'ורג'יה, לאחר שנעצרה באמצע מרץ בעקבות מגיפת הקורונה. טרם נקבע תאריך לשובה של הסדרה למרקע, אבל זה צפוי להיות במהלך 2021.

הציוצים בטוויטר שבישרו על הליהוקים החדשים:

[…] מיוחד בשבילכם. אילבן, את מקשיבה?".[/ספוילר] אל העונה יצטרף אייקון האימה רוברט אנגלונד (פרדי קרוגר מ"סיוט […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?