"דברים מוזרים", עונה 4 – תמונות וטיזר טריילר #4: חבורת הוקינס תשוב רק ב-2022

"דברים מוזרים".

"דברים מוזרים".

זה רשמי: לא יהיו פרקים חדשים של "דברים מוזרים" בשנת 2021, והעונה הרביעית של סדרת האימה הנוסטלגית תגיע רק ב-2022, בינתים בלי יעד של חורף-אביב-קיץ אפילו. חלקים מהעונה צולמו עוד בראשית שנת 2020, אבל אז הגיעה הקורונה, והמשך העבודה על העונה הפך לאיטי יותר, כשסבבי הצילומים עדין לא הושלמו סופית. המפיק בפועל שון לוי הסביר לא מזמן כי עונה 4 של "דברים מוזרים" תהיה הרבה יותר חובקת עולם (בטח בהתחשב במצב שבו הסתיימה עונה 3), אבל שיש גם סיפור לספר מתוך הוקינס. בעקבות כך, הצילומים הנרחבים יתבטאו גם בתקופת פוסט פרודקשן ארוכה יותר. אגב, לוי גם סיפר שיוצר הסדרה, האחים דאפר, "רואים כבר את הסוף" ומתכוננים להשלים את הסיפור, אבל אף מקור רשמי טרם מסר אם עונה 5 (ו-6?) נמצאות בתכנון וקיבלו אור ירוק.

יחד עם החדשות המבאסות, נטפליקס פרסמו טיזר טריילר רביעי לעונה, והוסיפו גם תמונות ראשונות מתוכה. אמנם הטיזר קצר מאד (30 שניות), אבל הוא מספק מבט הרבה יותר שלם על העלילה המלאה של העונה, במקום נגיעות מקווי עלילה מסוימים, כמו שראינו בשלושת הטיזרים הקודמים.

עלילת העונה השלישית הסתיימה [ספוילר] בכך שהשריף ג'ים הופר (דיויד הרבור) הקריב את חייו לכאורה, כך שג'ויס (וינונה ריידר) נותרה לבד עם הילדים, והחליטה לעבור עם אילבן (מילי בובי בראון) ומשפחתה הרחק מהעיר שלהם, הוקינס שבאינדיאנה, ארה"ב. הטיזר הראשון לעונה הרביעית נחתם במילים 'יש לי הרגשה שאנחנו כבר לא בהוקינס', הטיזר השני הציג את הופר חי וכלוא במחנה עבודה של הרוסים, והשלישי השמיע את קולו של ד"ר מרטין ברנר (מת'יו מודין) שנחשב גם הוא למת, באומרו: "היום, תכננתי משהו מאד מיוחד בשבילכם. אילבן, את מקשיבה?".[/ספוילר] אל העונה יצטרף אייקון האימה רוברט אנגלונד (פרדי קרוגר מ"סיוט ברחוב אלם").

צפו בטיזר טריילר הרביעי של עונה 4:

התמונות הראשונות מעונה 4 (בנוסף לזו בראש הכתבה):

"דברים מוזרים". מילי בובי בראון.

"דברים מוזרים". מילי בובי בראון.

"דברים מוזרים". דיויד הרבור.

"דברים מוזרים". דיויד הרבור.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?