"כאוס מהלך" – טריילר: ספיידרמן וריי מ"מלחמת הכוכבים" בספריו של פטריק נס

"כאוס מהלך". טום הולנד, דייזי רידלי.

"כאוס מהלך". טום הולנד, דייזי רידלי.

סרט המד"ב "כאוס מהלך" של דאג לימן על פי סדרת הספרים המצליחה לנוער מאת פטריק נס ובכיכובם של טום הולנד ("ספיידרמן: השיבה הביתה") ודייזי רידלי (ריי מ"מלחמת הכוכבים – פרק 7: הכוח מתעורר"), התחדש בקדימון-טריילר רשמי ראשון. מלבד הבמאי הידוע ("קצה המחר") ושני הכוכבים הצעירים, הסרט מתהדר גם באסופה של שחקנים מוערכים דוגמת מדס מיקלסן, המועמד לאוסקר דמיאן ביצ'יר, המועמדת לאוסקר סינתיה אריבודיויד אוילווריי מקינון וקורט סאטר (יוצר "ילדי האנרכיה").

למרות כל אלה, הסרט עבר תהפוכות רבות בטרם יגיע למסכים בשנה הבאה: צ'ארלי קאופמן (!) כתב את הטיוטה הראשונה של התסריט ורוברט זמקיס היה אמור לביים לפיה עוד ב-2013, אבל שום דבר לא קרה עד שלימן החליף אותו ב-2016 והדליק את המצלמות בשנה העוקבת עם כוונה לעלות לאקרנים במרץ 2019. אלא שאולפני ליונסגייט (Lionsgate) לא אהבו את הגרסה המוקדמת של הסרט, והחליטו להוציא אותו לצילומים נרחבים מחדש ב-2018. החדשות על הסרט הבעייתי כבר החלו להתפשט (נודע שהשתמשו במינוח "בלתי ניתן להפצה", "unreleasable"), מה שגרם לאולפנים להיות עוד יותר זהירים עם הפרויקט שעלה להם 100 מיליון דולרים, והכריזו על צילומים נוספים מחדש. מנכ"ל האולפנים טען שאם לא היו חושבים שהם יכולים לגרום לסרט לעבוד, הם לא היו חוזרים ומשקיעים בצילומים מחדש, מה שהגיוני.

על כל פנים, "כאוס מהלך" כעת מוכן להפצה, וקרנם של הולנד ורידלי רק עלתה מאז 2017 מה שיעזור לו למשוך צופים. העלילה של "כאוס" מתרחשת בעולם דיסטופי שבו אין בכלל נשים, וכל היצורים החיים מסוגלים 'לשמוע' את המחשבות זה של זה באמצעות סדרה של תמונות, מילים וקולות שפשוט נקראים 'רעש'. כאשר טוד יואיט הצעיר (הולנד) פוגש בויולה אידי (רידלי), אישה שאין לה "רעש", הוא סוף סוף מגלה שקט ואת הסיכוי לסודות שמאחורי העולם שלו.

הסרט עתיד לעלות לאקרנים בארה"ב ב-22 בינואר, אם יתאפשר לו. לא סביר שנראה את בתי הקולנוע בארץ פתוחים גם כן, אז היד עוד נטויה לגבי מתי הוא יעלה אצלנו.

צפו בטריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?