"מגלה את אמריקה 2" – טריילר: אדי מרפי מחפש את בנו האובד בקווינס שבניו יורק

"מגלה את אמריקה 2". אדי מרפי, ווסלי סנייפס, ארסיניו הול.

"מגלה את אמריקה 2". אדי מרפי, ארסיניו הול.

אדי מרפי חוזר לתפקיד אקים מהאומה האפריקאית 'זמונדה' בסרט ההמשך הקומי "מגלה את אמריקה 2", שהתחדש בקדימון-טריילר ראשון. אמזון הזמינו את ההמשך לסרט מ-1988, שהציג את מרפי בתור הנסיך של אומה עשירה להפליא באפריקה שמגיע מלווה בחברו הטוב סמי (ארסיניו הול) אל רובע קווינס הענק שבניו יורק, ארה"ב, בחיפוש אחר כלה לעצמו. 30 שנה מאוחר יותר בסרט ההמשך, מרפי הוא כבר המלך של 'זמונדה', ומחפש את בנו האובד לאבל (ג'רמיין פאולר).

"מגלה את אמריקה" המקורי מ-1988 היה הצלחה ענקית: הוא גרף כ-128 מיליון דולרים בקופות בתי הקולנוע בצפון אמריקה, מה שהופך אותו עד היום לאחד מהסרטים המצליחים ביותר שעסקו ישירות באפרו-אמריקאים. מרפי היה אז בתור הזהב שלו, 4 שנים אחרי "השוטר מבוורלי הילס", ושנה אחרי סרט ההמשך שבזמנו גם יצא המופע מכה הגלים שלו 'אדי מרפי בגסות' (Raw). אישית, לא נהנתי מדי מ"מגלה את אמריקה", שמכיל את השטיק החוזר אצל מרפי של גילום דמויות שונות בעצמו (כמו הספר במספרה המזכירה את הפרלמנטים בבתי קפה בארץ), אבל גם בארץ יש מי שכן.

"מגלה את אמריקה 2" יעלה לסטרימינג של 'אמזון פריים וידאו' החל ב-5 במרץ 2021. לצידם של מרפי, הול ופאולר מככבים גם ג'יימס ארל ג'ונסלזלי ג'ונסווסלי סנייפסשארי הדלי וטרייסי מורגן.

צפו בטריילר:

תמונות:

"מגלה את אמריקה 2". ג'רמיין פאולר, אדי מרפי.

"מגלה את אמריקה 2". ג'רמיין פאולר, אדי מרפי.

"מגלה את אמריקה 2".

"מגלה את אמריקה 2".

"מגלה את אמריקה 2".

"מגלה את אמריקה 2".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?