"הטבח" חודשה לעונה שניה

"הטבח". גל תורן.

"הטבח". גל תורן. צילום: רן מנדלסון.

סדרת הדרמה הישראלית "הטבח" בכיכובם של גורי אלפיגל תורן ורותם סלע, חודשה לעונה שניה בידי yes. הסדרה נחשבת להצלחה והתברגה למקום החמישי ברשימת הסדרות הנצפות ביותר ב-yes בשנה האחרונה (אך לא פורסמה כמות הצפיות המדויקת או כיצד נמדדת צפיה בסדרה).

עלילת העונה הראשונה של "הטבח" שיצר ארז קו-אל ("תיק נעדר") סיפרה על איש משפחה והייטקיסט שמואס בחייו האפרוריים (גורי אלפי) ומחליט להצטרף לצוות המטבח של אחד השפים הכי נחשבים (גל תורן). העבודה שם היא סוג של סיר לחץ מתפרץ, ביחוד כאשר מול השף הותיק עולה כוכב צעיר בשמי הקולינריה (טום אביב). רותם סלע מגלמת בסדרה את השותפה של השף במסעדה, ואיתה הופיעו יעל אלקנהקרן ברגרגיתית פישרעומר עציון ומיכאל אהרוני, בנו של השף ישראל אהרוני.

העונה צולמה במטבח האמיתי של מסעדת 'הרברט סמואל' עם כל הציוד שהזמין השף יונתן רושפלד בזמנו מפריז, בהנחייתו המקצועית של השף מושיקו גמליאלי (מהמסעדה "בר 51"). היא הוקרנה בפסטיבלי סדרות כגון ציריך ומינכן וזיכתה את תורן בפרס מפסטיבל ברלין.

בינתים לא ברור אם העונה השניה של "הטבח" כבר כתובה, אבל וואלה מבטיחים תחילת צילומים בהמשך השנה הנוכחית. ארבעת מובילי צוות השחקנים – אלפי, תורן, סלע ואלקנה – צפוים לשוב לעונה הנוספת.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?