שוברי צפיות בנטפליקס: "ברידג'רטון", "שמי חצות" ו"גיבורים זה אנחנו" מתברגים גבוה

"ברידג'רטון". פיבי דינבור.

"ברידג'רטון". פיבי דינבור.

נטפליקס מדווחת על חודש דצמבר שיאני בצפיות אצלה, וחושפת את התחזית שלה לכמות הצפיות בשלושה להיטים חדשים שעלו בחודש הזה ב-2020: הסדרה התקופתית-רומנטית "ברידג'רטון" מבית שונדה ריימס צפויה למשוך 63 מיליון צפיות של בתי אב, סרט המד"ב "שמי חצות" בכיכובו ובבימויו של ג'ורג' קלוני צפויה למשוך 72 מיליון צפיות, וסרט המשפחה "גיבורים זה אנחנו" של רוברט רודריגז צפוי למשוך 44 מיליון צפיות. אזכיר כי צפיה מחושבת לפי שיטת מדידה שמסתפקת ב-2 דקות לפחות מתוך כל התוכן (2 דקות מתוך עונה שלימה, סרט באורך מלא וכן הלאה) למשק בית בטווח של 28 ימים מהזמינות לצפיה. שלושת הכותרים טרם השלימו 28 ימים בנטפליקס ולכן היא מסתפקת בינתים בתחזיות, שעד כה די קלעו בעבר.

63 מיליון צפיות יהפכו את "ברידג'רטון" לסדרה הרביעית הכי נצפית בנטפליקס, במקומה של "גמביט המלכה" שהתברגה למקום הזה רק לאחרונה (אך תישאר עם התואר 'המיני סדרה המתוסרטת הנצפית ביותר'), אחרי "המכשף" (76 מ"צ), העונה הרביעית של "בית הנייר" (65 מ"צ) והדוקו-פשע "חיות רעות – טייגר קינג" (64 מ"צ). על פי נטפליקס, הסדרה התברגה למקום הראשון ברשימת התכנים הנצפים ביותר של נטפליקס ב-76 ארצות.

72 מיליון צפיות ימקמו את "שמי חצות" תשיעי ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס, מתחת ל"טיילר רייק: חילוץ" (99 מ"צ), "משמר האלמוות" (78 מ"צ), "אנולה הולמס" (76 מ"צ), "פרויקט פאוור" (75 מ"צ) ו"תעלומת רצח" 73 מ"צ). על פי נטפליקס, הסדרה התברגה למקום הראשון ברשימת התכנים הנצפים ביותר של נטפליקס ב-77 ארצות. אגב, "שמי חצות" גם עלה בבתי הקולנוע (במקביל לסטרימינג בנטפליקס, בדומה למעשה "וונדר וומן 1984") והפך להפצה הקולנועית הנרחבת ביותר של נטפליקס: למעלה מ-800 בתי קולנוע הקרינו אותו ב-16 ארצות (ובינהן ארה"ב, בריטניה, ברזיל, אוסטליה, יפן ומקסיקו).

על "גיבורים זה אנחנו" מוסיפים בנטפליקס כי הוא התברג לצמרת רשימת הנצפים ביותר בקרב פרופילים של ילדים ב-88 ארצות, ונתנו לו אור ירוק לסרט המשך.

משתמש אנונימי (לא מזוהה)

יו

[…] נתונים שהרשימו בוודאות את נטפליקס, אשר ציפו לתקופת בכורה צנועה בהרבה של 63 מיליון צפיות בלבד. מדובר בהפרש משמעותי של 19 מיליון צפיות – כשבדרך כלל […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?