הסרט התיעודי הישראלי "עד סוף העולם" נרכש להפצה בארה"ב

"עד סוף העולם".

"עד סוף העולם". צילום: אברהם "אייבי" טרואן.

הסרט התיעודי הישראלי "עד סוף העולם" של מאיה זינשטיין נרכש להפצה קולנועית ודיגיטלית בצפון אמריקה בידי חברת אברמוראמה (Abramorama). החברה בניהולו של ריצ'ארד אברמוביץ' הפיצה בעבר בארה"ב את הסרטים הישראלים "מיסטר גאגא" ו"משפחה בטרנס". את המכירה לאברמוראמה ניהלה חברת 'מט-פילמס' (MetFilms).

"עד סוף העולם" חוקר את הרומן הדתי-פוליטי-כלכלי של אוונגליסטים אמריקאים עם מדינת ישראל. הראשונים מתפללים למען מדינת ישראל ותורמים מכספם לארגון הצדקה הישראלי 'הקרן לידידות', מפני שהם מאמינים שליהודים יש תפקיד מכריע בשובו של ישו. הסרט מתחיל בעיירה קטנה ועובר דרך הפוליטיקה האמריקאית ועד להתנחלויות בארץ ותוכנית הסיפוח של ישראל וארה"ב.

הסרט מתוכנן לעלות בקולנוע ובסטרימינג החל ב-25 בפברואר, לאחריו הוא ישודר ברשת הטלויזיה הציבורית האמריקאית (PBS) ב-29 במרץ. הוא הופק בידי זינשטיין (זוכת האמי התיעודי על "טהורה לעד"), המפיק ג'ון באטסק ("מחפשים את שוגרמן") והצלם אברהם "אייבי" טרואן, בתמיכת הקרן החדשה לקולנוע ולטלויזיה, מכון סאנדנס, המכון לקולנוע יהודי ועוד, והוקרן בין היתר בפסטיבלים דוקאביב, שיקאגו, דוק ניו יורק (DOC NYC) ו-IDFA.

צפו בטריילר שהוציאה חברת ההפצה האמריקאית:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?