סדרת המתח הישראלית "בלקספייס" חודשה לעונה שניה

"בלקספייס". גורי אלפי.

"בלקספייס". גורי אלפי.

סדרת המתח-מיסתורין הישראלית "בלקספייס" בכיכובו של גורי אלפי חודשה לעונה שניה בידי 'רשת 13', בדיוק בזמן כדי להעלות את הרייטינג בפרק הסיום הערב (ב'). גם את העונה הבאה יפיקו 'דרמהטים' הישראלית ו'פדריישן אנטרטיינמנט' הצרפתית, וכעת היא תיכנס לשלב גיבוש הרעיון העלילתי וכתיבת התסריט.

את "בלקספייס" יצרו סהר שביט וענת גפני, ולאורך העונה היא רשמה רייטינג מכובד של בין 8.9 ל-12.5 אחוזים באוכלוסיה היהודית (8.9-10.2 אחוזים בכלל האוכלוסיה) ועל פי רשת עלתה ל-14.7 אחוזי רייטינג כולל צפיה נדחית (538 אלף צופים) ועוד 150 אלף צופים באינטרנט. אלפי מגלם חוקר משטרה שחוזר לתיכון בו למד כנער, הפעם כדי לחקור אירוע ירי שבו אלמונים במסיכות גבו קורבנות בקרב התלמידים וזעזעו את העיר כולה. עוד הופיעו בסדרה אסי לוישי אביבירעות אלושמירב שירוםיואב רוטמןליאנה עיוןנועם כרמליג'ייד סקורייהונתן וילוז'ניגילי איצקוביץ' ועונג אפרון.

"שמחים על ההחלטה המשותפת לצאת לעונה השניה," מסרו המפיקים מוש דנון וחיים שריר מ'דרמהטים', "ומקווים שנעמוד בציפיות הגדולות. כמו בעונה ראשונה גם הפעם בנוסף לחשיבות הדרמתית, נעסוק בנושא בעל משמעות חברתית המעסיק את כולנו."

המפיק ליונל אוזן מ'פדריישן' מסר: "קיבלנו תגובה מדהימה מהשוק הבינלאומי ובקרוב נכריז על מספר מרשים של מכירות ברחבי העולם." פדריישן משתתפת במכירות של הסדרה לחו"ל כפי שציין אוזן, ביחד עם זרוע ההפצה החדשה של רשת, '13 גלובל'.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?