במאי "המניע" אסף סודרי טוען שהמפיק שי אברמוב התחזה לו וערך אודישנים עם טקסט מיני

"". טלי שמש.

אסף סודרי עם טלי שמש. צילום: ניר הורוביץ, באדיבות יחסי ציבור.

במאי "המניע" אסף סודרי טוען שמפיק התחזה לו וערך מבחני-בד עם טקסטים מיניים לשחקניות עבור פרויקט שכביכול סודרי מעורב בו. סודרי שלח מכתב לאנשי תעשיה ולסוכנים ופורסם בישראל היום בו טען: "למרבה תדהמתי, גיליתי שהוא הציג את הפרויקט כאילו הוא שלי. הדבר הוא שקר מוחלט וגס. הוא הגדיל לשקר ולרמות גם את השחקניות שהגיעו לאודישן בידיעה שהן באות לאודישן אצלי, ולמעשה הוא התחבא עם המוניטור מאחורי פרגוד שחור. הוא הוליך שולל את השחקניות, את הסוכנויות ואת האנשים שעבדו איתו."

"בנוסף לזה," המשיך סודרי, "הוא שלח טקסטים מיניים בוטים וזולים, שלא היה להם שום קשר לתסריט, כדי להתענג על הסיטואציה הפורנוגרפית. כמו כן, הוא הפשיט שחקניות באמצע האודישן והורה להם לומר את הטקסט בחזיה בלבד – וכל זה בשמי. עוד הגדיל לעשות ושלח להם גם תמונות של עצמו עם חלוק בלבד לחיזוק הקשר האומנותי ביניהם. מדובר בנוכל, רמאי ומתחזה. אני עצמי מתייעץ עם עורך דין כדי שאוכל לתבוע אותו על התחזות ופגיעה בשמי. איני ממליץ לאף אדם להיות איתו בקשר ולשתף עימו פעולה במופע השקרים והנוכלות שהוא מנהל. שתי שחקניות מתכוונות לתבוע אותו."

בהארץ נחשף שהמפיק המדובר הוא שי אברמוב, שעבד עם סודרי על חלק מן הסדרה "המניע", אך אברמוב סירב להגיב להאשמות. אורי רשטיק מארגון שח"ם מסר להארץ כי "הארגון שכר את שירותיו של עו"ד דרור נחום לטיפול בנושא. בתיאום עם אסף סודרי, נפעל הן במישור האזרחי והן במישור הפלילי. אנו קוראים לכל השחקניות שנפגעו לפנות למחלקה המשפטית בשח"ם [email protected] על מנת לקבל מידע ויעוץ נוסף."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?