מיכאל אלוני וצחי הלוי לעונה השניה של "פמת"א"

"הנערים". מיכאל אלוני.

מיכאל אלוני מתוך "הנערים". צילום: רן מנדלסון.

השחקנים מיכאל אלוני, צחי הלוי ועופרי ביטרמן ("שעת נעילה") יצטרפו לעונה השניה של סדרת הדרמה המשפטית-ישראלית "פמת"א" (ראשי תיבות של פרקליטות מחוז תל אביב) מבית נועה רוטמן ואסתר נמדר-תמם. היוצרת נמדר-תמם בדיוק סיימה לעבוד עם אלוני על הסדרה התקופתית "מלכת היופי של ירושלים".

העונה הראשונה של "פמת"א" עלתה לשידור ב'כאן 11' בדצמבר 2018, וסיפרה על שוטרת לשעבר (חן אמסלם) שמצטרפת לפרקליטות מחוז תל אביב ומגלה בפרשת שחיתות בבנק קשרים לארגוני פשע, והולכת נגד דעתו של עורך הדין שמוביל את התיק הפלילי (אורי פפר). אמסלם ופפר כבר אישרו את השתתפותם בעונה השניה, כמו גם שרה פון-שוורצה וזהר שטראוס. עונת ההמשך תעסוק בחקירות הקשורות ברופאים: אלוני יגלם את חוקר המשטרה הייצרי אמיר זבולוני, שמנהל חקירה על סם מסיבות חדש; הלוי יגלם נוירולוג בכיר ומנהל מחקר בתרופה ניסיונית בשם ד"ר יואב זמיר; וביטרמן יגלם את המתמחה הצעיר בחדר המיון ד"ר אלעד, שמואשם ברשלנות רפואית שהובילה למותו של מטופל.

צילומי העונה השניה של "פמת"א" צפוים להתחיל בשבועות הקרובים. אלוני כאמור סיים לאחרונה לצלם את סדרת הדגל של yes "מלכת היופי של ירושלים", ואילו הלוי אוטוטו יופיע על המסך הקטן בסדרה "השוטרים" של קשת. הוא הופיע בשנה האחרונה עם אמסלם במיני-סדרה "אתי אלון: האישה שגנבה 250 מיליון".

ידיעה של ישראל היום (1, 2).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?