החלו צילומי העונה השמינית של "סברי מרנן"; מיכאל מושונוב, ירדן הראל ואילנית לוי מצטרפים

"סברי מרנן".

"סברי מרנן".

צילומי העונה השמינית של הסדרה הישראלית הקומית "סברי מרנן" החלו לפני כשבוע – אפילו שהעונה השביעית טרם עלתה לשידור. תמונות ראשונות מסט הצילומים החלו להגיע לרשתות החברתיות – כולל חשיפה כי מיכאל מושונוב, בנה של כוכבת הסדרה סנדרה שדה, הצטרף לעונה בתפקיד אורח. עוד הצטרפו בתפקידי אורח הדוגמנית-שחקנית-מגישה אילנית לוי והמגישה ירדן הראל. הדוגמנית נטע אלחמיסטר תשוב להופיע גם בעונה הזו.

"סברי מרנן" שגורפת אחוזי רייטינג משמעותיים גם בעונותיה המתקדמות, ממשיכה לספר את קורותיהן של שתי משפחות – אשכנזיה ומזרחית – שהוצמדו בנישואיהם של הזוג שי (דביר בנדק) ושני (רותם אבוהב). אין בינתים פרטים על תפקידו של מושונוב, בעוד אילנית לוי תגלם מטפלת-נני בשם מרים, ששי ושני רוצים לשכור אך מתגלה כי איתמר (יניב פולישוק) סיים איתה יחסים באכזריות; וירדן הראל תגלם חברה של אפרת (ימית סול, המגלמת גם את האחות התאומה אורנה) אשר מגיעה לביקור מלוס אנג'לס.

צילומי העונה ימשכו מספר שבועות ויעברו לעריכה. העונה השמינית צפויה לעלות לשידור ב'קשת' בהמשך השנה, אחרי העונה השביעית כמובן (שהצטלמה בשלהי נובמבר 2019!). אילנית לוי מיועדת גם להשתתף בסדרה "העיר הטובה".

עוד תמונות מהעונה:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rotemabuhav

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?