ג'רד לטו יגלם את היזם הישראלי אדם נוימן מפרשת WeWork בסדרה "ווי-קראשד"

"בלייד ראנר 2049". ג'רד לטו.

ג'רד לטו מתוך "בלייד ראנר 2049".

השחקן זוכה האוסקר ג'רד לטו יגלם את היזם הישראלי אדם נוימן מפרשת "ווי-וורק" (WeWork) במיני-סדרה שתיקרא "ווי-קראשד" (ש.ל.ר, WeCrashed, כלומר "אנחנו התרסקנו" על משקל שם החברה ובתרגום חופשי) עבור 'אפל טי-וי פלוס'. אן הת'אווי תככב לצידו, ויביימו גלן פיקארה וג'ון רקואה ("טיפש, מטורף, מאוהב") על פי האירועים האמיתיים שהועלו בהסכת-פודקאסט "ווי קראשד: עלייתה ונפילתה של ווי-וורק" (WeCrashed: The Rise and Fall of WeWork).

השואו-ראנר לי אייזנברג יצר ויכתוב את התסריט למיני-סדרה המתוכננת לשמונה פרקים, שיביא את סיפור צמיחתה המסחרר של חברת הנדל"ן וחללי העבודה 'ווי-וורק', שהתיימרה להיות חברת טכנולוגיה המקדמת חללי עבודה לחברות בגדלים שונים. אלא שרכישות הנדל"ן שלה היו ממונפות במיוחד ביחס שבין ההון שיש לה לבין ההון הדרוש כדי לבצע את הרכישות, וכך כאשר ניסתה החברה לעבור להיסחר בבורסה, התפוצצה הבועה ונוימן המייסד פוטר מהחברה שלו ב-2019. האת'וואי תגלם את רבקה נוימן ילידת ניו יורק (אין קשר לשחקנית הישראלית המבוגרת, אבל אדם הוא כן אחיה של הדוגמנית עדי נוימן), אישתו של אדם, שהיה לה חלק משמעותי בפרשה.

עם לטו והאת'וואי בפרויקט הזה, הפוקוס הגדול הוא עליו, למרות שבינתים אין תאריכי יעד לתחילת צילומים או לעליה לשירות הסטרימינג 'אפל טי-וי פלוס' אליו הוא מיועד. מנגד, ישנו פרויקט עלילתי נוסף שאמור לעבד את סיפורו של נוימן למסך הקטן (על פי ספר), והוא בידי סטיבן פאלק ("הכי גרועים שיש") שם יככב ניקולס בראון (גרג מ"היורשים") בתור נוימן; סרט עלילתי שיכתוב התסריטאי זוכה האוסקר צ'רלס רנדולף ויפיק ג'ייסון בלום; ועוד סרט תיעודי שנמצא כבר בתהליכים מתקדמים מאת רון דינרשטין.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?