החלו צילומי העונה הרביעית של "צומת מילר"

"צומת מילר".

"צומת מילר". צילום: מאיה באומל בריגר.

החלו צילומי העונה הרביעית של הסדרה הקומית "צומת מילר" של אדיר מילר, והשחקן-תסריטאי-במאי פרסם הודעה נרגשת ברשתות החברתיות: "ארבע עונות לסדרה בישראל זהו הישג לא מבוטל בכלל. לפני שש שנים לאחר ארבע עונות החלטתי להוריד את הסדרה רמזור . חשבתי לשבת קצת בבית ולנוח. לאחר זמן לא רב דגדגה לי תחושת היצירה שוב בידיים החלטתי לשבת לכתוב סדרה קטנה וצנועה יותר לה קראתי 'צומת מילר'
הסדרה הזו היתה אמורה להיות משודרת עונה אחת וזהו… לא יותר. היום אנחנו מתחילים לצלם את העונה הרביעית שלה! תודה לקהל היקר והאהוב שמחבק את היצירה שלי ונותן לי כח להמשיך. מבטיח לכם עונה לא פחות טובה מהקודמת."

"צומת מילר" מביאה אירועים מחייו של אדיר מילר בניסיון להמשיך הלאה אחרי "רמזור" למעשה. הקבועים בסדרה מלבד מילר הם גל זיידמירי אלוניאברהם סלקטר וגאיה באר גורביץ'. בעונה הרביעית יתארחו השף אייל שני ("מאסטר שף"), מנחה הטלויזיה חיים אתגר, אמן החושים ליאור סושרד, השחקנים דין מירושניקוב ומייקל לואיס, הילד-זמר דקל וקנין, ליהיא גרינר, וצפוי איחוד של מילר עם צמד כוכבי "רמזור", נירו לוי וליאור כלפון, בפעם הראשונה על המסך מאז ירדה הסדרה ב-2014 (יצוין כי צילומי הסצינות הללו צפוים להתקיים מאוחר יותר, היות וכלפון סגור בימים אלה בבית של הריאליטי "האח הגדול").

תמונות מאחורי הקלעים של צילומי עונה 4 ל"צומת מילר":

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adir Miller (@milleradir)

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?