"מורטל קומבט" – טריילר מתורגם למבוגרים: המון דם, שמות, הצצות לדמויות והמשפטים האייקונים

"מורטל קומבט". ג'ו טסלים.

"מורטל קומבט". ג'ו טסלים.

סרט הפעולה "מורטל קומבט" (2021) התחדש בקדימון-טריילר ראשון, מתורגם ולמבוגרים בלבד, שמציג את כל מה שחשוב למעריץ של סדרת משחקי הוידאו לספוג: דם בכמויות, שמות הדמויות הבולטות מהסדרה כולל הופעות של רגע לכמה מהן, ומשפטים אייקונים דוגמת "בוא הנה" (Get Over Here) ו"חסל אותו" (Finish him). מי שעוד מסוגל לזכור, הסרט נמצא אצל אולפני 'ניו ליין סינמה' והאחים וורנר בתהליכי פיתוח עוד מ-2011, אחרי שהבמאי קווין טנצ'רון והתסריטאי אורן עוזיאל יצרו סרטון על פי הדמויות ממשחקי הוידאו, שהיכה גלים, והתגלגל לסדרת טלויזיה שרצה שתי העונות (2011-2013). ומי שמסוגל לזכור עוד יותר אחורה, ב-1995 יצא סרט לא רע של "מורטל קומבט", אבל נראה שלהבדיל מהמיתיות שהוא שידר, גרסת 2021 מנסה להציג עולם יותר מקורקע ומנומק. עד כמה שאפשר, כשהמעריצים דורשים את סקורפיון שיורה צילצל מהיד שלו ואת סאב-זירו שהופך כל דבר לקרח.

סיימון מקווייד ביים את הגרסה הזו, ובין המפיקים אפשר למצוא את ג'יימס וואן ("מסור", "הרוע שבפנים", "מהיר ועצבני 7" ו"אקוומן"). העלילה מתמקדת בלוחם MMA אלמוני שעונה לשם קול יאנג (לואיס טאן), אשר הקיסר של העולם החיצון שאנג צונג שולח את המתנקשים סאב-זירו וקרייומנסר לצוד אותו. כדי להגן על משפחתו, הוא חובר אל סוניה בלייד, ג'אקס והלורד ריידן וחושף את סמל הדרקון שעל גופו מאז לידתו. כעת הוא מבין שיהיה עליו להשתתף בתחרות המסוכנת ביותר בעולם ומתאמן לה ביחד עם לו קאנג, קונג לאו ושכיר החרב קיינו. האם כוחותיו של שאנג צונג יגברו על אנשיו של הלורד ריידן? ומי הוא באמת קול יאנג, האם זה בן דמותו של ג'וני קייג' או בכלל סטושי הסאשי, הקרוי גם ג'וביי?

הטריילר מבטיח כי הסרט יעלה בישראל בבתי הקולנוע, אך בחברת ההפצה ימתינו כדי לראות את קצב פתיחת בתי הקולנוע בארץ אחרי הקורונה לפני שיודיעו על תאריך הפצה רשמי. בארה"ב יגיע הסרט במקביל לבתי הקולנוע ולשירות הסטרימינג HBO Max ב-16 באפריל, שזה די רחוק כדי שיהיה סיכוי שבסמוך לתאריך הזה יעלה "מורטל קומבט" גם באקרנים אצלנו.

צפו בטריילר המתורגם:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?