"קרואלה" – טריילר: אמה סטון היא המרשעת האפנתית של "101 דלמטים"

"קרואלה". אמה סטון.

"קרואלה". אמה סטון.

סרט הדיסני "קרואלה" שמקדים את סרט הדלמטים המשפחתי "101 כלבים וגנבים" ומביא את אמה סטון בתור המרשעת האפנתית קרואלה דה-ויל (במקור בגילומה של גלן קלוז), התחדש בקדימון-טריילר רשמי ראשון. העלילה לוקחת את הצופים אל לונדון של שנות ה-1970, בהן קרואלה דה-ויל הצעירה (זוכת האוסקר סטון, כאמור) מנסה לבנות שם לעצמה, וחוברת אל שני גנבים שמעריכים את השובבות הנועזת שלה. החוש האופנתי של קרואלה שם אותה תחת העדשה של הברונית פון הלמן (זוכת שני פרסי האוסקר, אמה תומפסון), אך מערכת היחסים בין השתיים הולכת ומידרדרת אל מחוזות האיבה והנקמה.

על התלבושות בסרט אחראית זוכת שני פרסי האוסקר ג'ני ביוון ("מקס הזועם: כביש הזעם", "זכרונות אהבה מפירנצה"). "קרואלה" שאב השראה מ"מליפיסנט" עם אנג'לינה ג'ולי, ובמקור היה אמור לעלות לאקרנים בסמוך לחג המולד של 2020, אבל דווקא קשיים ביציאה לצילומים הם שדחו אותו, ולא משבר מגיפת הקורונה. לבסוף הסרט צולם באוגוסט 2019, ומעט מאד נודע עליו עד כה.

הסרט מיועד לבתי הקולנוע, ואמנם בישראל עוד אין לו תאריך הפצה סופי, בארה"ב מדובר על ה-28 במאי. קרייג גילספי ("אני, טוניה") ביים על פי תסריט מאת דיינה פוקס וטוני מקנמרה.

צפו בטריילר:

הפוסטרים ועוד קצת תמונות:

"קרואלה".

"קרואלה".

"קרואלה".

"קרואלה".

"קרואלה". אמה סטון.

"קרואלה". אמה סטון.

"קרואלה". אמה תומפסון.

"קרואלה". אמה תומפסון.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?