"צבא המתים" – טיזר טריילר מתורגם: זאק סניידר חוזר לעסוק בזומבים, עם פיצוצים וכיף

"צבא המתים (ש.ל.ר)".

"צבא המתים".

הסרט "צבא המתים" (Army of the Dead) של זאק סניידר אשר מאחד בין ז'אנר השודים לבין ז'אנר אפוקליפסת הזומבים, התחדש בטיזר טריילר ראשון ומתורגם. סניידר חוזר לעולם התוכן הזומבי לראשונה מאז סרט הביכורים שלו "שחר המתים" (2004), ובנטפליקס מקווים שזוהי יריית הפתיחה לזיכיון רחב היקף, עם אישורן של סדרת טלויזיה מקדימה (פריקוול) וסדרת אנימה מאותו עולם של הסרט. את העלילה הגה סניידר והוא השתתף בכתיבת התסריט ביחד עם שי האטן וג'ובי הארולד: אחרי שהעולם התמודד עם התפרצות נגיף זומבים בלאס וגאס וסגר איזור סטרילי, קבוצה של שכירי חרב מחליטה לצאת מהאיזור הזה אל האיזור האסור כדי לבצע את השוד הגדול ביותר אי פעם. בין שכירי החרב אפשר למצוא את דייב בטיסטה (שרק לפני כמה ימים נחשף כי ג'יימס גאן – שכתב את "שחר המתים" – נאלץ להילחם על ליהוקו ל"שומרי הגלקסיה" מול קווין פייגי), אלה פורנלעומרי הארדוויקאנה דה לה רגורהתיאו רוסיטיג נוטארו ומתיאס שוויאופר.

הטיזר טריילר לא מקמץ בפיצוצים ובבלאגן, אבל התהיה הבסיסית של כמה טוב שרד העולם את נגיף זומבים עד כדי כך שצריך בו כסף ולא בוזזים בו סופרמרקטים – בינתים לא נענית. מה שכן מופיע בטיזר הוא תאורה (כיאות ללאס וגאס) משהו שכבר הרבה סרטים חסר אצל סניידר. אחרי "שחר המתים" שלו מ-2004, סניידר התפנה לעשות את "300" המהנה, אבל מאז "האביר האפל" של כריסטופר נולן, הוא החל ליצור סרטים אפלים ונטולי שמחה כמו "אגדה עם כנפיים: השומרים של גאהול", "סאקר פאנץ'" וסרטי "סופרמן" עד "ליגת הצדק". את האחרון, אגב, ניסו באולפנים להקליל בעזרת ג'וס ווידון, אבל הטריק נחל כישלון, וסניידר קיבל הזדמנות להציג את החזון האפל שלו בגרסה חדשה "ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר".

"צבא המתים" עתיד לעלות בנטפליקס מסביב לעולם ובישראל ב-21 במאי, קצת יותר מחודשיים אחרי ש"ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר" תעלה בשירות הסטרימינג HBO Max (וככל הנראה HBO לא שומרת אותו לעצמה אלא במגעים למכור אותו בארץ ל-yes, HOT ולסלקום, כך שלא נחכה הרבה כדי לראות אותו כאן בצורה רשמית).

צפו בטיזר טריילר המתורגם:

תמונות:

"צבא המתים". דייב בטיסטה, מתיאס שוויאופר.

"צבא המתים". דייב בטיסטה, מתיאס שוויאופר.

"צבא המתים". טיג נוטארו.

"צבא המתים". טיג נוטארו.

"צבא המתים". אלה פורנל, דייב בטיסטה.

"צבא המתים". אלה פורנל, דייב בטיסטה.

"צבא המתים". זאק סניידר.

"צבא המתים". זאק סניידר.

"צבא המתים".

"צבא המתים".

[…] התחדש בטריילר מלא ומתורגם, שמרחיב את ההצצה לסרט שסיפק הטיזר לפני כחודש וחצי. כזכור, נטפליקס מהמרת בענק על שובו של […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?