"ספיידרמן 3" עם טום הולנד – תמונות ראשונות וקטע ויראלי שמבשר על השם הרשמי

"ספיידרמן: אין דרך הביתה (ש.ל.ר)". ג'ייקוב בטאלון, זנדאיה, טום הולנד.

"ספיידרמן: אין דרך הביתה". ג'ייקוב בטאלון, זנדאיה, טום הולנד.

הסרט השלישי של איש העכביש בגילומו של טום הולנד התחדש בשם רשמי באנגלית: Spider-Man: No Way Home, שאפשר לנחש שיקרא בעברית "ספיידרמן: אין דרך הביתה". כדי לבשר על השם, ואחרי שנזרקו לאויר הרשתות החברתיות כמה שמות מטעים בעבר, בחרו באולפני סוני ומארוול ליצור סרטון ויראלי חמוד מאד (ראו בסוף). עוד, התחדש הסרט גם בכמה תמונות מעניינות – האם לפנינו השראה מ"הגוניס" או מאיזה סרט רוחות שמחכות במרתף?

מה שחסר בתמונות – לפחות ממה שאני מצליח למצוא – הוא איזושהי רמיזה לפתרון המצב הסבוך שאליו נקלע ספיידי בסוף "ספיידרמן: רחוק מהבית" (2019), עת [ספוילר] הוכרז בתור הרוצח של מיסטיריו ונחשפה זהותו בתור פיטר פרקר. [/ספוילר] ידוע כבר שבנדיקט קמברבאץ' יתארח בתור ד"ר סטריינג' בסרט, אחרי ששיתף פעולה עם ספיידי ועם המנטור שלו, איירון מן, ב"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף". וגם ידוע שהסרט הבא של ד"ר סטריינג' יקרא "דוקטור סטריינג' 2: ביקום השיגעון המקביל" (ש.ל.ר, Doctor Strange in the Multiverse of Madness) ושיקומים מקבילים יהפכו לחלק המרכזי של היקום הקולנועי של מארוול בעידן שאחרי ת'אנוס. כך יצא שכבר קיבלנו הצצה אל  בתור ג'יי ג'ונה ג'יימסון בסוף של "ספיידרמן: רחוק מהבית" וגם כבר אושר שג'יימי פוקס יחזור לתפקיד אלקטרו ("ספיידרמן המופלא 2") ואלפרד מולינה יחזור לתפקיד ד"ר אוקטופוס ("ספיידר-מן 2" של סאם ריימי, הבמאי של "דוקטור סטריינג' 2").

"ספיידרמן: אין דרך חזרה" יגיע לאקרנים בחג המולד הקרוב בארה"ב, ואצלנו כנראה יום לפני כן ב-24 בדצמבר 2021. כעבור כשלושה חודשים יגיע לאקרנים "דוקטור סטריינג' 2", מה שעוד יותר מחזק את הקשר ההדוק בין שני הסרטים. נזכיר ש"ספיידרמן: אין דרך חזרה" כמעט ולא קרה – בין מארוול לבין סוני התגלעו חילוקי דעות על חלוקת הרווחים (הראשונה אחראית אמנותית אבל השניה היא בעלת הזיכיון והמרוויחה הגדולה). טום הולנד הוא זה שעזר לגשר על הפערים ולהוציא את הסרט לפועל, וכעת חשף שהחוזה שלו עם סוני על הופעה בסרטים של איש העכביש הסתיים, וטרם החתימו אותו על חוזה נוסף. "תמיד אמרתי להם שאם הם ירצו אותי בחזרה [לסרטים נוספים], אהיה שם בלי למצמץ," אמר הולנד לקוליידר. "תמיד אהבתי כל דקה שהייתי חלק מהעולם המדהים הזה."

הציצו בסרטון הויראלי שמכריז על השם של "ספיידרמן: אין דרך חזרה" ואחריו בתמונות החדשות מהסרט:

"ספיידרמן: אין דרך הביתה (ש.ל.ר)". זנדאיה, טום הולנד, ג'ייקוב בטאלון.

"ספיידרמן: אין דרך הביתה". זנדאיה, טום הולנד, ג'ייקוב בטאלון.

"ספיידרמן: אין דרך הביתה (ש.ל.ר)". זנדאיה, ג'ייקוב בטאלון, טום הולנד.

"ספיידרמן: אין דרך הביתה". זנדאיה, ג'ייקוב בטאלון, טום הולנד.

נארה לי סרט מדהיםםםםםםם

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?