"ספייס ג'אם 2" – טריילר מלא: לברון ג'יימס מנסה הפעם לנצח בכדורסל עם הלוני טונס

"ספייס ג'אם 2". לברון ג'יימס.

"ספייס ג'אם 2". לברון ג'יימס.

סרט ההמשך "ספייס ג'אם 2" שבו מארחים הפעם הלוני טונס את כוכב הכדורסל לברון ג'יימס במקומו של מייקל ג'ורדן בסרט המקורי מ-1996, התחדש בקדימון-טריילר מלא ראשון, ואנו בהחלט מקבלים מנה גדושה של 'יותר' מהכל, במיטב המסורת של המשכים הוליוודים. יותר צבעים, יותר חַיּוּת (באגס באני מפתח פרווה אמיתית!), יותר אקשן ויותר הבלחות מתרבות הפופ – ביחוד מהמותגים שבבעלות האולפנים כגון "משחקי הכס", קינג קונג ואפילו הליצן מ"זה". נראה שאת מרבית הסרט יבלה ג'יימס בגופו האמיתי, אבל הטריילר נותן גם הצצה לדמותו המצוירת, ומצטרפים אליו בגוף גם דון צ'ידלסונקווה מרטין-גרין וסדריק ג'ו שמגלם את בנו הנעלם לתוך עולמם של הלוני טונס. את הקולות באנגלית של הדמויות המצוירות יתרמו אריק באוזה (גם באגס באני, גם דאפי דאק, גם מארווין ממאדים וגם טוויטי), ג'ף ברגמן (סילבסטר החתול) וגבריאל איגלסיאס (ספידי גונזלס). שימו לב למראה החדש של לולה באני, עליה אמר הבמאי כי הוא רוצה מראה יותר מתאים לימינו, פחות סקסי וראוי יותר לילדים. בסרט המקורי דיבבה אותה קאת' סוסי, אבל הפעם תגלם אותה זנדאיה ("ספיידרמן: השיבה הביתה").

ג'יימס היה הכוח המניע מאחורי סרט ההמשך והפיק אותו בעזרת חברת הפקה חדשה משלו. הוא כבר הופיע בקומדיות, דוגמת "אסון מהלך", אבל "ספייס ג'אם 2" יהיה הסרט הראשון באמת בכיכובו. מלקולם ד. לי ("טיול בנות", "מת לצעוק 5") נכנס לביים את הסרט במקומו של טראנס נאנס, שעזב את הפרויקט בעקבות חילוקי דעות אמנותיים לטענת שני הצדדים. שחקני האן-בי-איי (NBA) שיתארחו בסרט הם קליי תומפסון, אנתוני דיויס, דמיאן לילארד, כריס פול, דריימונד גרין וקייל קוזמה. מכדורסל הנשים (WNBA) יתארחו דיאנה צורמי, נקה אוגוומייק וצ'יני אוגוומייק.

"ספייס ג'אם 2" עתיד להגיע לבתי הקולנוע לסטרימינג ב-HBO Max בארה"ב ב-18 ביולי. אם בתי הקולנוע בישראל יפתחו עד אז, סביר שהוא יגיע בתאריך סמוך. אחרי הטריילר, שימו לב לעוד קצת תמונות ולפוסטר החדש.

צפו בטריילר:

הפוסטר החדש:

"ספייס ג'אם 2".

"ספייס ג'אם 2".

ועוד קצת תמונות:

"ספייס ג'אם 2". לברון ג'יימס.

"ספייס ג'אם 2". לברון ג'יימס.

"ספייס ג'אם 2".

"ספייס ג'אם 2".

"ספייס ג'אם 2". דון צ'ידל, לברון ג'יימס.

"ספייס ג'אם 2". דון צ'ידל, לברון ג'יימס, סדריק ג'ו.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?