"לוקה" – טריילר מלא: סיפור התבגרות של שתי מפלצות ים בדמות אדם

"לוקה".

"לוקה".

סרט האנימציה "לוקה" מבית דיסני-פיקסאר, התחדש בקדימון-טריילר מלא אשר מרחיב את המבט שהעניק הטיזר על ההרפתקה האיטלקית בכיכובן של שתי מפלצות ים הלובשות צורה של בני אדם. העלילה מספרת על לוקה בן ה-13 (בקולו של ג'ייקוב טרמבלי, "פלא") וחברו הטוב ביותר אלברטו (ג'ק דילן גרייזר, "שהאזאם"), שחווים התבגרות רגילה… וקצת שונה: גם הם אוהבים לרכב, לשחות, לאכול פסטה וגלידות – רק שאמנם על היבשה הם נראים כמו בני אדם, יש להם סוד שלמעשה הם מפלצות ים שמראות את צורתן האמיתית בתוך המים.

במאי הסרט אנריקו קסרוסה (תסריטאי "הדינוזאור הטוב") טען בעבר ש"לוקה" שואב השראה מילדותו שלו באיטליה: "הייתי מאד ביישן ומשפחתי גוננה עלי. ופגשתי [את אלברטו] שהיה מאד חופשי, המשפחה שלו לא היתה הרבה בסביבה, והוא יכל לעשות שטויות ולהסתבך." העיצוב הויזואלי של הסרט ממשיך את הקו של סרטו הקצר של קסרוסה, "לה לונה" (ש.ל.ר, La Luna). על המוסיקה לסרט אמון דן רומר, שצליליו מקבלים טעימה בטריילר.

"לוקה" יגיע ישירות אל שירות הסטרימינג 'דיסני פלוס' (שזמין בארה"ב, בריטניה, צרפת ועוד, ולא בישראל) ב-18 ביוני, ללא חיוב נוסף כמו שהיה ל"מולאן". בכך הוא יהיה הסרט השני של פיקסאר שמגיע ישירות לסטרימינג בארה"ב, אחרי "נשמה" זוכה האוסקר, שדווקא כן יועד במקור אל המסך הגדול כרגיל.

צפו בטריילר:

הפוסטר החדש לסרט:

"לוקה".

"לוקה".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?