הבמאי הישראלי רותם שמיר מחפש את "המושיע" ההוליוודי

"פאודה". רותם שמיר.

רותם שמיר בפרימיירה של "פאודה", עונה 2. צילום: רפי דלויה.

הבמאי הישראלי רותם שמיר ("השוטרים", "פאודה", "בני ערובה") יביים את מותחן הפעולה ההוליוודי "המושיע" (ש.ל.ר, Savior). את התסריט כתב טוד קומרניקי ("סאלי: נס על ההדסון", "הפרופסור והמשוגע").

עלילת "המושיע" מספרת על הרוצח השכיר הקר-כמכונה וינסנט וויל, שעובד בשביל ארגון סודי המכונה '12 התלמידים'. הארגון מנסה לחולל מלחמת עולם שלישית באמצעות סדרה של מתקפות טרור לא קשורות כביכול, אשר הוא מוציא לפועל באמצעות שכירי חרב כמו וויל. כל שכיר חרב מודע אך ורק למשימה שהוא צריך לבצע. "אני נלהב מאד לעבוד על הסרט הזה עם קבוצת האנשים המוכשרות הזו," אמר שמיר לדדליין, "שחולקים את התשוקה שלי למותחני פעולה מונחי דמות. הראיה שלי על הז'אנר היא לשלב אקשן שמשאיר אותך על קצה הכיסא ביחד עם סיפור מחמם לב ששם את הדמות במרכז, ואני שמח שניתנת לי ההזדמנות לעשות זאת על המסך הגדול."

את הסרט תפיק חברת 'אוקהרסט אנטרטיינמנט' (Oakhurst Entertainment), וזוהי טבילתו הראשונה של שמיר במימי הקולנוע. המפיק ג'אי קאנה מ'אוקהרסט' מסר: "רותם הוא קולנוען נפלא, אינטיליגנטי ומלא מחשבה. הכיוון שלו עם 'פאודה' היה פיצוץ יחודי של קול ותמונה, ששחרר מטח של זעם במירות מירבית. הוא מושלם ל[פרויקט] הזה."

שמיר מיוצג בסוכנויות הבינלאומיות CAA ו-Artists First. מלבד "המושיע", הוא התחייב גם לביים את הסדרה "יהלומים", ואת העונה השניה של "השוטרים".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?