פרק האיחוד של "חברים" עם טיזר ראשון ושמות האורחים המפורסמים, בינהם ליידי גאגא וקיט הארינגטון

"חברים".

"חברים".

כחודש אחרי הצילומים, פרק האיחוד הלא-מתוסרט של "חברים" בכיכובם של ג'ניפר אניסטון (רייצ'ל), קורטני קוקס (מוניקה), ליסה קודרו (פיבי), מאט לה'בלנק (ג'ואי), מת'יו פרי (צ'נדלר) ודיויד שווימר (רוס), התחדש בטיזר טריילר ראשון וקצרצר, אבל גם בתאריך רשמי לשידור וברשימת שמות האורחים המפורסמים שיופיעו בו. הפרק יעלה לשידור ב-27 במאי בשירות הסטרימינג HBO Max (קרי לא בישראל), שזה בדיוק שנה למועד ההשקה של השירות (במקור הוא היה אמור ללוות את השקתו). הפרק אינו מתוסרט וששת החברים לא צפוים לגלם את הדמויות שלהם, כך שהפרק צפוי להיראות כמו פרק האיחוד של "הנסיך המדליק מבל אייר", בו השחקנים העלו זכרונות.

האורחים שיגיעו לפרק של "חברים" הם: השחקנים האורחים הקבועים של הסדרה המקורית טום סלק (ריצ'ארד), אליוט גולד וכריסטינה פיקלס (ההורים של רוס ומוניקה גלר) מגי ווילר (ג'אניס), ג'יימס מייקל טיילר (גונתר), שחקנים אורחים שהופיעו במעט פרקים דוגמת ריס ווית'רספון (שהופיעה בסדרה בתור אחותה הצעירה של רייצ'ל), תומאס לנון (רנדל בפרקים של וגאס) ולארי הנקין (מר הקלס), לצידם של המפורסמים ליידי גאגא, קיט הארינגטון ("משחקי הכס"), דיויד בקהאם, ג'סטין ביבר, ג'יימס קורדן, סינדי קרופורד, קארה דלווין ומינדי קלינג.

את הפרק ביים בן ווינסטון, והוא צולם על במת הצילומים המקורית של הסדרה (במה מספר 24) באולפני האחים וורנר, במחוז ברבנק שבלוס אנג'לס, קליפורניה, ארה"ב. על אף של-HBO יש הסכמים מול גופי השידור בישראל, היא מנהלת את מכירות התכנים של HBO Max בנפרד, משמע פרק האיחוד של "חברים" לא בהכרח יגיע למסך הקטן בישראל כמו שהפרק של "הנסיך המדליק" לא הגיע עד כה.

צפו בטיזר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?