"המפקדת" חודשה לעונה שניה

"המפקדת". אלונה סער.

"המפקדת". אלונה סער.

סדרת הדרמה-הקומית-ישראלית "המפקדת" בכיכובה של אלונה סער, חודשה לעונה שניה בידי 'כאן 11', אחרי שני פרקים בלבד ששודרו ממנה במשף השבוע הראשון שלה על המסך. הביקורות על הסדרה חיוביות מאד, ובתאגיד השידור רואים גם מספיק אהדה ציבורית כדי להמשיך איתה כל כך מהר.

הסדרה מגוללת את סיפורה של נעה (סער), קצינה מסורה יתר על המידה, שלא זכתה עד היום לפקד על מחלקה בשל כישורים בין-אישיים לוקים בחסר. בנסיבות לא צפויות, נעה מקבלת הזדמנות לפקד על מחזור טירוניות. אך המשימה מתבררת כקשה במיוחד, כשלפניה ניצב מחזור "גיוס מיוחד" בעייתי, סגל שלא מקבל את סמכותה, ובעיקר, קושי אישי להתמודד עם אנשים שלא באמצעות תקנות וחוקי הצבא. עוד מככבים ומככבות לצידה של סער, מיה לנדסמןנועה אסטנג'לובכרמל ביןעלמה קינידור הרריעמית פרטוקליר כץגל מלכהמורין אמורלין אשרובנטע טרוים ונועם אימבר.

את הסדרה יצרו וכתבו עטרה פריש (שגם ביימה) וניר ברגר, והפיקו נעמי לבארי וסער יוגב מ'בלאק שיפ', שמסרו: "היה לנו לעונג להפיק את הסדרה וללוות אותה מצעדיה הראשונים. יחד עם יוצרי הסדרה עטרה פריש וניר ברגר אנחנו שמחים ונרגשים על החיבוק מהקהל ועל העובדה שהבית החם של כאן 11 ומחלקת הדרמה, שתמכו ודחפו למן ההתחלה, לקח החלטה אמיצה ותקדימית עם הזמנת העונה השניה. זוהי דוגמה נוספת לסטנדרטים בינלאומיים שהערוץ מאמץ ואנו מברכים על כך."

הסדרה תיכנס כעת לתהליכי כתיבת התסריט לעונה השניה, ובכאן מאמינים שהצילומים יצאו לדרך בתחילת 2022.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?