סדרת המתח הישראלית "בלקספייס" נמכרה לנטפליקס ולערוצים בגרמניה ובהולנד

"בלקספייס". גורי אלפי.

"בלקספייס". גורי אלפי מימין. צילום באדיבות יח"צ.

סדרת המתח-מיסתורין הישראלית "בלקספייס" נמכרה להפצה עולמית בסטרימינג לנטפליקס, מלבד גרמניה והולנד, שם היא נמכרה לערוצים RTL הגרמני ו-NPO ההולנדי. זוהי המכירה השניה של סדרה מבית 'רשת 13' לנטפליקס, אחרי "המדרשה" (שהפצתה בנטפליקס מוגבלת למנוי נטפליקס בישראל ודרום אמריקה). במכירה לכל הגופים טיפלה מפיצת הסדרה בחו"ל ושותפת ההפקה 'פדריישן אנטרטיינמנט' (Federation Entertainment) הצרפתית (ולא חברת ההפצה החדשה של רשת, 13GLOBAL).

את "בלקספייס" יצרו סהר שביט וענת גפני, והיא מספרת על חוקר משטרה (גורי אלפי) שחוזר לתיכון בו למד כנער, הפעם כדי לחקור אירוע ירי שבו אלמונים במסיכות גבו קורבנות בקרב התלמידים וזעזעו את העיר כולה. עוד הופיעו בסדרה אסי לוישי אביבירעות אלושמירב שירוםיואב רוטמןליאנה עיוןנועם כרמליג'ייד סקורייהונתן וילוז'ניגילי איצקוביץ' ועונג אפרון. הסדרה חודשה לעונה שניה, שגם אותה יפיקו 'דרמה-טים' של חיים שריר ומוש דנון ו'פדריישן'.

עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת 13, מסר: "מדובר בהישג ענק עבור רשת 13 ותעשיית הטלויזיה הישראלית. אני גאה בסדרה, ביוצרים ובהצלחתה, ובעיקר גאה שסדרה כה חשובה תמצא דרכה לכל הקהלים בעולם כולו. כבר עם השקת בלקספייס בישראל התקבלו מספר רב של פניות מצד גורמים בינלאומיים."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?