הסדרות הישראליות "ירושלים" ו"הד קולך" יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021; חגי לוי בראש השיפוט

"ירושלים". דורון בן דוד, רותם סלע.

"ירושלים". דורון בן דוד, רותם סלע. צילום באדיבות הוט.

הסדרות הישראליות "ירושלים" עם רותם סלע ו"הד קולך" עם הזמר הצעיר אור עמרמי ברוקמן יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021 (ה-12 במספר) שבצרפת. שתי הסדרות תשתתפנה בתחרות הבינלאומית, שבראש חבר השופטים שלה יעמוד היוצר הישראלי שפועל בהוליווד חגי לוי ("בטיפול", "הרומן").

סדרת הדרמה-מתח "ירושלים" שיצר דוד אקרמן וביים אילן עבודי ("שטוקהולם", "הפוליאקובים"), מספרת על מאבקי שליטה וקשר אדוק בין כסף ורדיפת בצע לבין נציגי הדתות בעיר העתיקה ירושלים. המשטרה בהובלת הדמויות של רותם סלע ודורון בן דוד מנסה לסכל אירוע מסוכן שיסלים את המצב העדין בין תושבי העיר, ביחוד לקראת צום תשעה באב היהודי וחג הקורבן (עיד אל אדחא) המוסלמי. עוד משתתפים צביקה הדרהישאם סלימאןורד פלדמןקווין רובין ואולי שטרנברג, והיא תעלה בהמשך השנה ב'הוט'.

סדרת הדרמה המוסיקלית "הד קולך" שיצר וביים תום שובל ("הנוער"), מספרת על מוסיקאי מבוגר שתמיד ניסה לברוח מהצל של אביו, אליל הרוק של שנות ה-1970, אבל לא הצליח לרומם את הקריירה שלו. הוא מתקשה לקבל את ההצלחה של בנו בן ה-17 (אור עמרמי ברוקמן, "הכוכב הבא") שהוזמן לתוכנית ריאליטי מוסיקלית והפך בזכותה לכוכב. עוד משתתפים איתמר רוטשילדשאול לוריאשמואל וילוז'נינורית גפןהדר רצון רותם, את המוסיקה כתב שלומי שבן, והיא תעלה בהמשך השנה ב'כאן 11'.

"הד קולך".

"הד קולך". צילום: רותם ירון.

פסטיבל סיריז מאניה יתקיים השנה בין ה-26 באוגוסט ל-2 בספטמבר, בעיר ליל שבצרפת.

[…] בידי 'ניב עשת כהן יצוג'. הסדרה הישראלית "ירושלים" שהתחרתה גם היא בפסטיבל יצאה ללא […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?