"לשחרר את שולי" מכר למעלה מ-100 אלף כרטיסים בבכורה, שיא של 11 שנים

"לשחרר את שולי". אסי ישראלוף, ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי.

"לשחרר את שולי". אסי ישראלוף, ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי. צילום: אייל רפאלוב.

סרט הקומדיה הישראלי "לשחרר את שולי" מכר למעלה מ-100 אלף כרטיסים בשלושת ימי סוף שבוע הבכורה בקולנוע בישראל (1-3 ביולי), כך על פי דיווח של החברה המפיצה יונייטד קינג. הסרט המתין בסבלנות על המדף למעלה משנה בעקבות מגיפת הקורונה וסגירת בתי הקולנוע, ועם פתיחתם מחדש והקיץ ברקע, כוחם של כוכבי הסרט שלישיית 'מה קשור' – ציון ברוךשלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף בהחלט הוכח. זוהי הבכורה הטובה ביותר לסרט ישראלי מאז "זוהי סדום" בשנת 2010 שגם מכר 100 אלף כרטיסים (היות ואין את הנתון המדויק, קשה להשוות, אבל ב'יונייטד קינג' טוענים ש"שולי" עקף את "זוהי סדום"); והרחק מעל הבא בתור, "מכתוב" (מעל 70 אלף כרטיסים).

בסרט שביים בן בכר ("עם סגולה", "זנזורי", "הלהקה האחרונה בלבנון") על פי תסריט מאת אורי כץ ("עם סגולה", "מצולמים"), מגלמים ברוך, מיכאלשווילי וישראלוף שלושה חברים, שבנו של אחד מהם – הוא שולי (דוד שאול, "העולם מצחיק") – נחטף בקולומביה. במסע להציל אותו, השלושה מתגלגלים להתנסות במגוון חוויות חוקיות וחוקיות פחות: מסיבות חשק, סחר באיברים, ליקוק צפרדע הזיה, ועל הדרך גם הסתבכות עם קרטל הסמים המסוכן בקולומביה. עוד מופיעים בסרט לירון וייסמןאביה מלכה וקרולינה רודריגז נרנג'ו.

"תודה לכל אחד ואחד מכם," כתב מיכאלשווילי ברשתות החברתיות, "שמיהרו לראות את הסרט בסופ"ש וריסקו את אתרי ההזמנות. לא התרגשנו ככה מאז הבר מצווה שלנו. לכל מי שלא הצליח לרכוש כרטיסים בסופ"ש האחרון דאגנו גם לכם ובכל בתי הקולנוע בארץ הוסיפו הקרנות."

סרט מזעזע צריך להגביל מ18

מי שיש לו שכל בראש שלא יתן לידלים ללכת -לא שהם כזה שואלים אותנו אבל לפחות ציפיתי משר התרבות שראה את הסרט שיעשה משהו בנדון. סרט לא מוסרי וערכי בכלל אין רמה היום

משתמש אנונימי (לא מזוהה)

סרט אחד הטובים והמצחיקים ביותר שיצא בשנים האחרונות

משתמש אנונימי (לא מזוהה)

סרט אחד הטובים והמצחיקים ביותר שיצא בשנים האחרונות מומלץ מאוד

אביהו

הסרט הכי טוב בעולם כל בן אדם בישראל צריך לראות אותו אפילו שהלך הילד

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?