ג'יימס גאן מאשר: "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה האחרון עם החבורה הנוכחית

"שומרי הגלקסיה: חלק 2".

הצוות מתוך "שומרי הגלקסיה: חלק 2".

הבמאי והתסריטאי ג'יימס גאן אישר רשמית כי "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה הסרט האחרון שבו תופיע החבורה הנוכחית, ושהוא עובד על סיום הולם כמיטב יכולתו לגיבורים הבלתי-צפוים בהרפתקה האחרונה שלהם. גאן חשף את המידע בפודקאסט "הירו ניישן" של דדליין, אבל לא פירט מה זה אומר – כלומר, האם נראה את הדמויות מתפצלות לדרכן או שמא מישהי מהן תמצא את מותה. הרמיזה החדשה מצטרפת לידיעה כי גאן יסיים את דרכו עם "שומרי הגלקסיה" בפרק השלישי שיכתוב ויביים, אבל בה בעת יש לו גם פרויקט טלויזיה עם הדמויות לשירות הסטרימינג 'דיסני פלוס' שנקרא "ספיישל החג של שומרי הגלקסיה" (ש.ל.ר, Guardians of the Galaxy Holiday Special). עזיבתו של גאן את הדמויות אינן בהכרח אומרות שהן גם כן תסיימנה את תפקידן ביקום הקולנועי של מארוול, וכס היצירה מאחוריהן עשוי לעבור ליוצרים אחרים.

"זה הסוף עבורנו," אמר גאן בפודקאסט. "זו הפעם האחרונה שאנשים יראו את הקבוצה הזו של השומרים… אני רק רוצה להיות נאמן לדמויות, ואני רוצה להיות נאמן לסיפור ואני רוצה לתת לאנשים את 'הסגירה' שמגיעה להם לסיפור. אז זה תמיד מפחיד מעט [אבל] אני עושה את המיטב שאני יכול."

"שומרי הגלקסיה".

"שומרי הגלקסיה".

"שומרי הגלקסיה 3" יחזיר למסך את כריס פראטדייב בטיסטה, זואי סלדנה, קארן גילןפום קלמנטיף וקולם של בראדלי קופר, ו-וין דיזל. יצטרף וויל פולטר בתור אדם וורלוק, צ'וקוודי איווג'י מהסדרה "פיסמייקר" שגאן יצר למתחרים ב-DC ואולי גם דמות שהבטיח שתפציע בספיישל החג של השומרים.

"שומרי הגלקסיה 3" מיועד לאקרנים במאי 2023, ואילו ספיישל החג של השומרים מיועד לדצמבר 2022 ב'דיסני פלוס', עיתוי שכבר כנראה יציג אותו גם אצלנו בישראל במקביל.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?