יהודה לוי יהיה ראש השב"כ בסדרה "הראש"

"מעילה". יהודה לוי.

יהודה לוי מתוך "מעילה". צילום: אביר סולטן.

השחקן יהודה לוי יגלם את התפקיד הראשי של ראש השב"כ בסדרת המתח והריגול "הראש" (לשעבר "האויב שבתוכנו). את הסדרה יצרו וכתבו רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל ("שעת נעילה"), ויביים אופיר לובל ("בלקספייס", "לעבור את הלילה", "ארץ נהדרת") עבור 'קשת 12'.

הסדרה מתויגת כעוסקת בעולם של קץ הפרטיות וביכולת של גורמים עוינים, לצד המדינה ומוסדותיה – לפרוץ לכל מכשיר טלפון נייד, מצלמה או מחשב, ולרגל אחרי הסודות הכי כמוסים שלנו. כך קורה לראש השב"כ (לוי) בחודש המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים: מתגלה ההדלפה החמורה ביותר בתולדות שירות הבטחון הכללי, שתוביל לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו. ליהוקו של לוי לתפקיד מגיע אחרי שבאמצע החודש שעבר (מרץ) פורסם בערוץ טלגרם שעשוי להיות מקושר לגורמים איראנים, סרטון המכיל לכאורה תמונות ומסמכים אישיים של ראש המוסד, דוד ברנע, ונטען שזו תוצאה של מעקב מודיעיני אחריו מאז 2014. במוסד טענו אז כי לא נפרץ מכשיר הטלפון של ברנע.

"הראש"/"האויב שבתוכנו" מיועדת להתחיל להצטלם בהמשך השנה, בהפקת 'שנהר הפקות', ובהמשך תעלה לשידור ב'קשת 12'. זוהי אחת מתוך 10 דרמות ישראליות מקוריות שקשת צפויה להשקיע 100 מיליון ש"ח בהפקתן. לפני כשבוע זכה לוי בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל סיריז מאניה על תפקידו בסדרה "ריקוד האש".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?