"עולה לראש" – טריילר: חברי "ערוץ הכיבוד" מצטרפים ללהקה צבאית, וזה לא הולך חלק

"עולה לראש". רותם קפלינסקי, עומר ריבק, דור מוסקל.

"עולה לראש". רותם קפלינסקי, עומר ריבק, דור מוסקל.

סרט הקומדיה הישראלי "עולה לראש" בכיכובם של שלישיית "ערוץ הכיבוד", דור מוסקלרותם קפלינסקי ועומר ריבק, התחדש בקדימון-טריילר רשמי, שלא חושף הרבה מהעלילה של הסרט, אבל מעביר את רוח השטות של הסרט. בתור מי שיודע לדקלם בעל-פה את רוב השירים שהוציאה החבורה (מ"עור ברווז" ועד "היא בערה"), ההתלהבות גדולה.

את הסרט ביים דניאל אדר ("תום יער עושה את שביל ישראל") על פי תסריט מאת השלישיה, ששואב השראה ממסלול הטאלנטים של צה"ל (אליו התגייסו נועה קירל ויהונתן מרגי). מוסקל-קפלינסקי-ריבק מגלמים את הדמויות שאיתן ביצעו את שיריהם – לידוי, שקד פררה ואסתמה – שגם בסרט מופיעים בתור להקת "ערוץ הכיבוד". הרקע שלא כל כך מוסבר בטריילר הוא שאמנם הם הרכב הפופ המצליח בארץ, אך מספיקה אמירה אומללה שלהם כנגד הצבא הופכת אותם בן לילה לאויבי המדינה. בניסיון לשקם את שמם, שלושת הכוכבים הכי מפונקים במדינה מתגייסים ללהקת היח"צ – להקה צבאית שמטרתה לעלות את הפופולריות של צה"ל, בפיקודם של שרונה (רותם סלע) וירמי (ערן זרחוביץ'). כשהם רחוקים מהבית, מהמעריצים ומהנרגילה האהובה עליהם, מתחים ישנים צצים ומאיימים לפרק את הלהקה. לראשונה מאז הכירו בגיל 4, השלושה מתפצלים. האם הם ימצאו את עצמם או אחד את השני? האם הם יבחרו בחברות אמת או באור הזרקורים? והאם קשה יש רק בלחם?

כמו בשירים, גם בסרט מתארחים שחקנים וחברים של השלושה, בינהם איתי זבולון (יניר האחמ"ש), עילי "צוקוש" רביבעדן סבןברק בוארוןאייל "שקל" דוידי, תום יערעלמה זקאורלי זילברשץאבי דנגורנאיה בינשטוק ונויה כהן. הסרט יעלה לאקרנים ב-7 ביולי.

צפו בטריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?