"אהבה בשחקים 2: מאווריק" חצה את רף מיליארד הדולרים בהכנסות

"אהבה בשחקים 2: מאווריק".

"אהבה בשחקים 2: מאווריק".

סרט הפעולה "אהבה בשחקים 2: מאווריק" עם טום קרוז חצה את רף מיליארד הדולרים בהכנסות בקופות מסביב לעולם (1.006 מיליארד דולרים על פי הערכות: 521.7 מיליון דולרים בצפון אמריקה ועוד 484.7 מ"ד בשאר העולם) והוא הסרט הראשון בשנת 2022 שעושה את זה, והסרט השני בתקופת מגיפת הקורונה שעושה את זה (אחרי "ספיידרמן: אין דרך הביתה" שהגיע ל-1.9 מיליארד דולרים). "אהבה בשחקים 2" הגיע לרף המכובד ללא עזרתן של סין ורוסיה, שתי מדינות עם השפעה משמעותית על ההכנסות, ונדרשו לו 31 ימי הפצה (5 סופי שבוע) כדי להגיע להישג.

זהו הסרט הראשון בכיכובו של טום קרוז שמגיע למיליארד דולרים, והכנסותיו מצפון אמריקה לבדן (ארה"ב וקנדה) האפילו על הכנסות קודמו משנת 1986, ש-527 מיליון הדולרים שלו מסביב לעולם הפכו אותו לבעל ההכנסות הגבוהות ביותר של אותה השנה. עד כה, הסרט הכי מכניס בכיכובו של קרוז היה "משימה בלתי אפשרית 6: התרסקות" משנת 2018, שגרף 791.7 מיליון דולרים.

"אהבה בשחקים 2: מאווריק" מוביל בקופות על פני תחרות לא קטנה: הוא השיג את "דוקטור סטריינג' 2: במימדי הטירוף" במירוץ למיליארד (סטריינג' שמוקרן כבר 8 סופי שבוע, מדגדג את המיליארד גם כן, אבל טרם חצה אותו), "עולם היורה 3: עולם חדש" מוקרן כבר 3 סופי שבוע, ו"אלביס" עלה מולו בבכורה בסופ"ש הנוכחי (וגרף סכום שווה בהפרש שעולה ב-1.5 מ"ד בלבד על הסכום שגרף "מארוויק" בסופ"ש הזה: 31.1 מול 29.6 מ"ד).

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?