"עולם היורה 3: עולם חדש" משך כ-50 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל

"עולם היורה 3: עולם חדש". כריס פראט.

"עולם היורה 3: עולם חדש". כריס פראט.

"עולם היורה 3: עולם חדש" של קולין טרברו ובכיכובם של כריס פראטברייס דאלאס האוורדדוונדה וייזלורה דרןסם ניל וג'ף גולדבלום, משך כ-50 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל, על פי דיווח המפיצים. עוד טוענים המפיצים כי זו הבכורה השניה בגובהה בישראל השנה (מינואר ועד הלום), אחרי "באטמן" (80 אלף צופים). משמעות הדבר שבכורת "עולם היורה 3" עקפה את זו של "אהבה בשחקים 2: מאווריק", וזה בהחלט יתכן (בהתאם לצפון אמריקה), אך אין לנו נתונים כדי לאשש זאת.

גם בתוך טרילוגית "עולם היורה" עצמה, זוהי הבכורה השניה בגובהה, שמדגדגת את זו של הסרט הראשון מתוכה שיצא ב-2015 (כ-50 אלף צופים, אבל אין לנו את המספרים המדויקים כדי להשוות את טענת המפיצים בדקדקנות), ואלו חדשות מרשימות לכשעצמן כי הסרט השני בסדרה יצא לפני עידן הקורונה, בשנת 2018. בתוך תקופת הקורונה ממשיכים להוביל "ספיידרמן: אין דרך הביתה" (250 אלף צופים), "מהיר ועצבני 9" (150 אלף צופים) ו"לשחרר את שולי" (100 אלף צופים).

עלילת "עולם היורה 3" פוגשת את העולם ארבע שנים אחרי חורבן איסלה נובלר, כשהדינוזאורים כעת חיים – וצדים – לצידם של בני האדם בכל העולם. האיזון השברירי שמתקיים יעצב את העתיד ויבחן האם בני האדם הם עדיין היצור המסוכן ביותר על כדור הארץ. עוד מופיעים בסרט גם קמפבל סקוטבי-די וונג ועומאר סיי.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?