"כרטיס לגן עדן" – ביקורת: קלישאה שאפילו רוברטס וקלוני לא מצילים

"כרטיס לגן עדן". ג'ורג' קלוני, ג'וליה רוברטס.

"כרטיס לגן עדן". ג'ורג' קלוני, ג'וליה רוברטס.

"כרטיס לגן עדן" הוא קומדיה רומנטית עם ג'ורג' קלוני ("אי.אר") וג'וליה רוברטס ("אישה יפה") על זוג הורים שמנסים לחבל בחתונה של בתם לתושב באלי, ובכך משנה כיוון מהעתיד המבטיח שמחכה לה. שני השחקנים הראשיים מקסימים, כצפוי, אבל לא מצליחים להציל את הסרט מלהיות צפוי (יותר מהרגיל בז'אנר), מעצבן ועם תסריט מטופש. בסך הכל לא מדובר בסרט משעמם ואני מאמין שיהיו מי שיוכלו להנות מהדבר הזה, רק שאני לא בטוח שאלו צופים שלא צריכים לכוון גבוה יותר.

לילי (קייטלין דנוור, "חורשות את הלילה") נוסעת עם חברתה הטובה רן (בילי לורד, "חורשות את הלילה", הטרילוגיה החדשה של "מלחמת הכוכבים") לבאלי לחופשה של סיום הלימודים בקולג'. במקום החלומי הזה פוגשת לילי בגד (מקסים בוטיה) ומתאהבת מעל הראש. הוריה הגרושים, ג'ורג'יה ודיוויד (רוברטס וקלוני) מתעבים זה את זה, אבל מאחדים כוחות כדי לעצור את החתונה. הפער התרבותי, הנופים המהממים ובן הזוג הקלולס של ג'ורג'יה כולם מכניסים מקלות בגלגלים במשימה החשובה של השניים. הקרבה ביניהם, ממנה נמנעו במשך שנים בשל טיפוח שנאה הדדית, מכריחה אותם להתמודד עם משקעי העבר.

"כרטיס לגן עדן". ג'ורג' קלוני, ג'וליה רוברטס, קייטלין דיוור.

"כרטיס לגן עדן". ג'ורג' קלוני, ג'וליה רוברטס, קייטלין דיוור.

רוברטס כובשת את המסך וקלוני מעורר חיבה בקלילות, אבל זה פשוט לא מספיק בשביל להעביר את הצופים בקלישאה המיותרת הזאת. אני אפילו לא חושב שזה שווה צפייה ביתית, אני מאמין שתוכלו למצוא משהו אחר לצפות בו, ואם בכל זאת לא, אפשר להתחיל לסרוג.

דירוג: ★★☆☆☆

כרטיס לגן עדן (ארה"ב, 2022)
בימוי: אול פרקר | תסריט: אול פרקרדניאל פיפסקי | משחק: ג'וליה רוברטסג'ורג' קלוניקייטלין דיוורבילי לורדלוקאס בראבומקסים בוטייה | צילום: אולה בראט בירקלנד
הפצה: טוליפ אנטרטיימנט, החל מה-22.09.2022 בבתי הקולנוע. לחצו כאן לזמני הקרנה וכרטיסים לקולנוע. קדימון:

אהובה

הסרט אמנם טיפשי אומנם קלישאה,אך,צחקנו כל הסרט ויצאנו עם חיוך. לפעמים לא צריך יותר מזה. רואים שג'וליה רוברטס וג'ורג קלוני חברים טובים ושהם נהנים ביחד. דווקא ממליצה

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?