"ג'וקר 2: טירוף לשניים" מתחיל צילומים עם תמונה ראשונה של הג'וקר

"ג'וקר". חואקין פיניקס.

"ג'וקר". חואקין פיניקס.

סרט ההמשך "ג'וקר 2: טירוף לשניים" ללהיט הבלתי צפוי "ג'וקר" משנת 2019, התחדש בתמונה ראשונה לכבוד תחילת הצילומים. את התמונה פרסם במאי הסרט טוד פיליפס בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו עם הכיתוב: "יום 1. הבחור שלנו." ("Day 1. Our boy." במקור). בתמונה מוצג כוכב הסרט חואקין פיניקס בתור ארתור פלק, הוא הג'וקר, נטול חולצה, כחוש ופצוע, בעודו זוכה לגילוח בידי ספר (או סניטר רגיל) של המוסד הסגור 'ארקהם'.

עלילת "ג'וקר 2: טירוף לשניים" נשמרת בינתים בסוד, אך צפויה להמשיך מנקודת הסיום של "ג'וקר", [ספוילר] אז אישפז את עצמו ארתוק פלק ב'ארקהם'.[/ספוילר] אל סרט ההמשך הצטרפה באוגוסט האחרון השחקנית והמוסיקאית ליידי גאגא בתפקיד שלא נחשף רשמית אך ניתן להעריך כי מדובר בהארלי קווין. הצטרפותה חשפה כי הסרט מיועד להיות סוג של מחזמר קולנועי (מיוזיקל). מרגו רובי שגילמה את הארלי קווין בשני סרטי "יחידת המתאבדים" ובסרט היעודי לדמות "ציפורי הטרף", בירכה על ליהוקה של ליידי גאגא.

"ג'וקר 2" עתיד לעלות לאקרנים בארה"ב ב-4 באוקטובר של שנת 2024, ואצלנו ככל הנראה יעלה יום קודם. קודמו שהוגבל בארה"ב לצפית מבוגרים בלבד (דירוג R) היה מועמד ל-3 פרסי אוסקר וזיכה את פיניקס בפרס השחקן הטוב ביותר.

התמונה:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?