תמונות מהפרימיירה של "ההילולה", הסרט של "שנות ה-90"

"ההילולה". דניאל אסייג, שלום אסייג.

"ההילולה". דניאל אסייג, שלום אסייג.

אמש (ב') התקיימה בסינמה סיטי גלילות הפרימיירה של הסרט הישראלי "ההילולה" עם שלל הדמויות של הסדרה "שנות ה-90". את הסרט ביימו במשותף שלום אסייג ואריאל בנבג'י (שגם ביים את העונה האחרונה עד כה של "שנות ה-90"), ולצד שניהם נכחו בפרימיירה שאר כוכבי הסרט אוראל צבריעפר שכטרגרא סנדלרדניאל אסייג, אוולין הגואל, שלומי קוריאט, אריק משעליצחי נוייגאל עדיקאחי דוידובמוריס כהןהרצל טובי, לינור אברג'יל ואחרים.

הפרימיירה התקיימה יום לאחר יום הולדתו של שלום אסייג. בטרם החלה הקרנת הסרט, סיפר שלום כי העבודות על התסריט לסרט החלו לפני שלוש שנים, אך הלה נדחק למגירה עם בואה של מגיפת הקורונה. מאוחר יותר, כאשר נפגש באירוע עם המפיק משה אדרי, השניים החלו לדבר על החזרת הפרויקט של הסרט למסלול, והתסריט הוצא מהמגירה ושויף בידי השילוש המשפחתי מני אסייג, דניאל אסייג, שלום עצמו ואור כהן.

עלילת הסרט מקיצה את פרוספר אסייג (שלום אסייג) מחלום נבואי שמבקש שפרוספר יקיים הילולה בקבר "הבאבא סאלי" בנתיבות. פרוספר אוסף את כל קשת הדמויות של השכונה וכולם נוסעים יחד במטרה לקיים את ההילולה, אלא שהם טועים בדרך, מגיעים אל עזה, ומוחזקים בשבי. הסרט יעלה לאקרנים ברחבי הארץ ב-13 ביולי. יהיה מענין לבדוק האם אסופת הדמויות של "שנות ה-90" תצליח לגבור על ההצלחה הפנומנלית של שלישיית מה קשור עם הסרט "לשחרר את שולי" אשתקד. על כל פנים, כוכב "שולי", שלום מיכאלשוילי, הגיע לפרימיירה של "ההילולה" לפרגן.

עוד תמונות מהפרימיירה:

"ההילולה". שלום מיכאלשווילי, דניאל אסייג.

שלום מיכאלשווילי, דניאל אסייג בפרימיירה של "ההילולה". צילום: רפי דלויה.

"ההילולה". חי דוידוב, צחי נוי, אריק משעלי, גרא סנדלר.

חי דוידוב, גרא סנדלר, צחי נוי, אריק משעלי בפרימיירה של "ההילולה". צילום: רפי דלויה.

"ההילולה". שלום אסייג, משה אדרי, לינור אברג'יל.

שלום אסייג, משה אדרי, לינור אברג'יל בפרימיירה של "ההילולה". צילום: רפי דלויה.

"ההילולה". חי דוידוב, הרצל טובי.

חי דוידוב, הרצל טובי בפרימיירה של "ההילולה". צילום: רפי דלויה.

היכנסו לגלרית התמונות של "ההילולה" באידיבי לאפילו עוד תמונות מהפרימיירה

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?