פרסים לסדרות הישראליות "גוף שלישי" עם רותם סלע ו"לא רחוק מכאן" בפסטיבל סיריז מאניה 2023

הזוכות רותם סלע (מימין) וגל מלכה בפרס השחקנית הטובה ביותר על "גוף שלישי". צילום באדיבות קשת 12.

הזוכות רותם סלע (מימין) וגל מלכה בפרס השחקנית הטובה ביותר של פסטיבל סיריז מאניה 2023 על "גוף שלישי". צילומים באדיבות קשת 12.

הוכרזו הזוכים בפרסי פסטיבל סיריז מאניה 2023 (ה-14 במספר), ובינהם זוכים ישראלים במסגרת ה'פנורמה' התחרותית: צמד השחקניות רותם סלע וגל מלכה חלקו את פרס השחקנית הטובה ביותר על הופעתן בסדרה הישראלית "גוף שלישי" והשוטר-שהפך-שחקן ערן נעים קטף את פרס השחקן הטוב ביותר על הופעתו בסדרה הישראלית "לא רחוק מכאן". בפרס הראשי של מסגרת הפנורמה זכתה הסדרה "בלאקווטר" (ש.ל.ר, Blackwater) השוודית, ובפרס הראשי של התחרות הבינלאומית הכללית זכה "השחקן" (ש.ל.ר, The Actor) האיראני.

"גוף שלישי" שיצרו שירה חדדדרור משעני והבמאי שי קפון ומשודרת בימים אלה ב'קשת 12', מספרת על זוג נשוי (רותם סלע ויהודה לוי) שמנסה להביא ילד לעולם באמצעות תהליך פונדקאות, שאותו מממשת אם גרושה במצוקה כלכלית (גל מלכה). "לא רחוק מכאן" הוא אסופה של סיפורים שמורכבים מ-360 שעות של חומרי צילום שאגר היוצר ירון שני בפרויקטים הקודמים שלו, דוגמת הסרטים "עיניים שלי" ו"עירום".

"לא רחוק מכאן". ערן נעים.

"לא רחוק מכאן". ערן נעים. צילום באדיבות פסטיבל סיריז מאניה 2023.

פסטיבל סיריז מאניה התקיים גם השנה בעיר ליל שבצרפת. השתתפה בו גם הסדרה "שמיים אדומים" שיצרו דניאל אמסלדניאל שנער (שכתב את הספר עליו התבססה), עמית כהן ואלון זינגמן (שביים) עבור 'רשת 13', אך היא יצאה ללא פרסים. שני פרקי הסיום של "גוף שלישי" ישודרו בימים ראשון (26.3) ושני הקרובים.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?