הסדרה הישראלית "הראש" עם יהודה לוי נמכרה לנטפליקס

"הראש".

"הראש".

סדרת המתח והריגול הישראלית "הראש" בכיכובו של יהודה לוי נמכרה לשידור בסטרימינג בנטפליקס, ולאחר שידור הפרק האחרון בערוץ 'קשת 12' בישראל, תהיה זמינה ל-20 מדינות וטריטוריות של נטפליקס, כולל ישראל, ארה"ב ובריטניה. 'קשת' כבר מכרה סדרות לסטרימינג בנטפליקס, כולל כאלו הזמינות בישראל (דוגמת "צומת מילר" ו"בשבילה גיבורים עפים"), אך "הראש" היא הסדרה הראשונה שנודע כי 'קשת' מכרה לאחר שהשיקה את שירות הסטרימינג שלה, 'פרי טי-וי' (freeTV).

את "הראש" בת תשעת הפרקים כתבו רון לשםעמית כהן ודניאל אמסל ("שעת נעילה") ויצרו עם אופיר לובל ("בלקספייס", "לעבור את הלילה", "ארץ נהדרת") אשר גם ביים. היא מגוללת את סיפורו של ראש השב"כ (לוי) בחודש המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים – במהלכו מתגלה ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון שתוביל לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו. לצידו של לוי מככבים בסדרה יעל אלקנהאושרי כהןמלי לויאמיר בנאיאימרי ביטוןגיא עמיראור בן מלךתיקי דיין ולונא מנסור.

את "הראש" (לשעבר "האויב שבתוכנו") הפיקה 'שנהר הפקות' בשיתוף 'קשת 12', והיא צפויה לעלות לשידור בערוץ בנובמבר הקרוב. בחודש יוני האחרון היא התחרתה בפסטיבל מונטה קרלו. מנכ"ל קבוצת קשת, אבי ניר, מסר: "סדרת הדרמה "הראש" היא פרי עבודה מאומצת ורבת שנים של מחלקת הדרמה של קשת בראשות קרני זיו, היוצרים – רון לשם, דניאל אמסל, עמית כהן ואופיר לובל – וצוות שחקנים מעולה בראשות יהודה לוי ויעל אלקנה."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?