טום קרוז יככב בסרטו הבא של אלחנדרו גונזלס אינריטו

"אהבה בשחקים 2: מאווריק". טום קרוז.

טום קרוז מתוך "אהבה בשחקים 2: מאווריק".

טום קרוז מנהל מגעים לככב בסרטו הבא של הבמאי המעוטר אלחנדרו גונזלס אינריטו, שזהו הראשון שלו באנגלית מאז "האיש שנולד מחדש" (2015) בו כיכב ליאונרדו די'קפריו בתפקיד מדובר מאד (שגם דחף את הסרט להכנסות של מעל 500 מיליון דולרים מסביב לעולם). את התסריט לסרטו הבא ונטול השם יכתוב אינריטו ביחד עם סבינה ברמן ושותפיו ל"בירדמן", ניקולה גיקובון ואלכסנדר דינלריס.

עלילת הסרט נשמרת בינתים בסוד, אבל לפי קורות החיים של הבמאי אפשר להניח שהסרט יסמן את שובו של קרוז לסרטי דרמה אחרי שנים רבות שבהן המעיט בהם. אולי כמו די'קפריו, שזכה באוסקר הראשון שלו על "האיש שנולד מחדש" של אינריטו, גם קרוז יזכה באוסקר הראשון שלו בזכות הקולנוען. בינתים הוא אוחז ב-4 מועמדויות לפרס הנחשק.

הסרט יופק בידי אולפני האחים וורנר ולג'נדרי (Legendary Entertainment), והחדשות על ליהוקו של קרוז מגיעות כחודש אחרי שחתם על עסקה לפיתוח והפקת סרטי קולנוע עבור וורנר. אגב, הסרט האחרון שקרוז עשה עם אולפני וורנר היה "קצה המחר" (2014) בבימויו של דאג לימן, ובקרוב השניים יצרו סרט חלל בתמיכת חברת "ספייס אקס" (SpaceX) של המיליארדר אילון מאסק, תחת אולפני יוניברסל.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?