דיסני+ יהיה זמין בחשבונית אחודה גם ללקוחות סלקום TV

דיסני פלוס בתוך סלקום טי-וי.

דיסני פלוס בתוך סלקום טי-וי.

שירות הסטרימינג 'דיסני פלוס' (Disney+) ו'סלקום טי-וי' (סלקום TV) הכריזו על שיתוף פעולה, במסגרתו יוכלו לקוחות סלקום לשלם בחשבונית אחודה על דיסני פלוס ולדלג באמצעות כפתור יעודי בסלקום טי-וי אל אפליקצית דיסני פלוס. לשיתוף הפעולה אין בשורה בתחום העלויות: המחיר להוספת דיסני+ לסלקום יעמוד על 44.90 ש"ח לחודש, זהה לעלות ברכישה עצמאית ללא סלקום, ויותר מהמחיר שהיה עד ממש לאחרונה (39.90 ש"ח).

שיתוף הפעולה בין דיסני וסלקום דומה לשיתוף הפעולה של דיסני עם yes. עד כה yes היתה חברת התקשורת הישראלית היחידה שנענתה לדרישת דיסני להתחייב לכמות מנוים שיתחברו דרכה לדיסני+, ובינתים לא ידוע האם סלקום התחייבה גם היא. יתכן ואפשר למצוא רמז לכדאיות לשת"פ מצד סלקום בדברים שמסר מנכ"ל דיסני ישראל גיא קרני: "אנחנו שמחים על השותפות עם חברת סלקום הבאה לידי ביטוי בהארכת הסכמי ההפצה עבור ערוצי הטלויזיה שלנו והרחבת שיתוף הפעולה גם לשירות דיסני+." כלומר יתכן וכדי להמשיך ולהציע את תכני דיסני לצפיה בתוך אפליקצית סלקום טי-וי מפעם לפעם (סרטי קולנוע חדשים, סדרות לילדים), ההסדר המשתלם או הנדרש היה לשתף פעולה גם בהצעת דיסני+ דרך סלקום טי-וי.

אפליקצית דיסני+ בישראל שונה מהגרסה האמריקאית והאירופאית, כשמצד אחד יש בה פחות יכולות ומצד שני היא מציעה במקום אחד את תכני דיסני על כל המותגים שלהם (מארוול, פיקסאר, מלחמת הכוכבים ועוד), תכני הערוצים הבולטים שלהם נשיונל ג'אוגרפיק (טבע) ו-FX (סדרות למבוגרים), תכני אולפני הקולנוע והטלויזיה של 'פוקס' לשעבר (אולפני המאה ה-20, סרצ'לייט פיקצ'רס) וחלק מתכני שירות הסטרימינג 'הולו' (Hulu).

בסלקום מקשרים את שיתוף הפעולה לחגיגות העשור להשקת שירות הטלויזיה שלהם (המוצלח מאד בעיני, והמשתלם ביותר בישראל כרגע), שמלווה בלוגו חדש עם המילה "עשור". "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם דיסני+ בישראל," מסרה סמנכ"לית השיווק של סלקום דפנה אגסי בר, "והחל מהיום נציע את התוכן המצוין של שירות הסטרימינג המוביל ואת כל המיטב שיש לו להציע – בפשטות ובקלות, ותחת חשבונית תשלום אחת. מאז ועד היום, סלקום TV ממשיכה לבסס את עצמה כשירות תוכן מוביל בישראל, שמעניק הצעת ערך משתלמת ואטרקטיבית למעל 260 אלף לקוחותינו. הצטרפות אפליקצית דיסני+ העשירה לשירות הטלויזיה שלנו, יחד עם הצעת התוכן העצומה של סלקום TV, היא מהלך נוסף שהופך את סלקום TV לבעלת השירות העשיר, הגדול, האטרקטיבי והמשתלם ביותר בישראל."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?