רייטינג: "רמזור" מובילה את הטבלה לראשונה בתולדותיה

הסיטקום "רמזור" שיצר ומככב בה אדיר מילר, התמקמה לראשונה בתולדותיה בפסגת טבלת הרייטינג השבועית, עם 21.3% רייטינג. הזכיינית המשדרת בערוץ 2, קשת, מדווחת כי נתוני הצפיה הכלליים של הסדרה בעונתה השניה והנוכחית הם גבוהים בהרבה מנתוניה בעונה הקודמת. קשת נותרה גם הזכיינית שהכניסה את מירב התוכניות למדרוג הרייטינג השבועי, כאשר גם שלוש המקומות הבאים בטבלה שייכים לה: לקט של התוכנית "מועדון לילה" התברג למקום השני עם 20.6%, "מונית הכסף" עם 20.6% נחתה במקום השלישי, ו"איך להיות מאושרים" תפסה את המקום הרביעי עם 18.5%.

הזכיינית רשת הצליחה להכניס שלוש תוכניות לעשיריה העליונה והן: "כלבוטק" עם 18.5% במקום החמישי, לקט של "שבוע סוף!" התברג למקום התשיעי עם 15.1%, ותוכנית הבכורה של תוכנית האירוח של אברי גלעד חתמה את העשיריה העליונה עם 14.4%. ראוי לציין כי תוכניתו של אברי גלעד כן נחשבת להצלחה, היות וגרפה אחוזי רייטינג נאים מאד למרות ששובצה ביום חמישי שלפני חג (וצופים רבים עשוים היו לוותר על הטלויזיה לטובת פעילויות של סוף שבוע ארוך וכדומה).

ערוץ 10 הכניס רק את "הישרדות" לעשיריה העליונה – למקום השמיני עם 15.3%, והערוץ הראשון לא הצליח להכניס שום סדרה לעשיריה הזו. שאר המשבצות הפתוחות בטבלה שייכות לחדשות ערוץ 2 ומהדורותיה המיוחדות לקראת החגים.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?