קדימון רשמי ל"קירות" של דני לרנר

"קירות" של דני לרנר, בכיכובן של נינט טייב ונערת בונד, אולגה קורילנקו, התחדש בקדימון רשמי. הסרט מתואר כ"מתרחש ברחובות האפלים של דרום תל אביב, (ו)לוקח אותנו אל תוך עולם רדוף פשעים, חיסולים ואלימות – עולם שבו האפשרות היחידה של שתי נשים לשרוד היא בעזרת אמונה, חברות אמיצה… ואקדחים."

סרט הביכורים של לרנר, "ימים קפואים", התחבב עלי מאד. תל אביב הצטלמה מעולה בשחור לבן (יותר נהנתי מתל אביב המושחרת של "ימים" מאשר של "החיים על פי אגפא"), וענת קלאוזנר נתנה הופעה לא רעה בכלל. למרות הפשטות של העלילה והתנועה החוזרת ונשנית בין הלוקיישנים המעטים כל כך, היה לסרט קסם שגרם לי להנות ממנו מאד.

הקדימון הרשמי ל"קירות" נוסך בי ביטחון שלרנר יודע מה הוא עושה. המוסיקה ברקע מלווה במצוינות את הדילוגים הזריזים בין הסצינות והאירועים בקדימון, וסוף סוף סצינות אלימות בסרט ישראלי שלא מביכות ומראות כמה הכל מבוים (עיין ערך "ללכת על המים"). אם הסרט ילהיב כמו הקדימון, וההופעה של נינט טייב לא תביא לקץ הקריירה הקולנועית שלה מחוץ למחזות-זמר-קולנועיים, אני אהיה מרוצה.

הסרט צפוי להגיע לאקרנים בישראל בתחילת נובמבר, אך שום דבר לא סופי.

גאסר

אוי ווי…

שלומי

הטריילר נראה מעולה!!!

2המוקיונים של קרן הקולנוע

זוועה לא שומעים אף מילה זורקים אנשים לקיר כל הזמן נו ומה עוד יש? רק מאפיונרים עסקנים רדודים יכולים לתת כסף תמיכה לסרט שכזה.חבל זה כסף של משלם המיסים וישנם כל כך הרבה סרטים של יוצרים אמיתיים. כתריאל שחורי מנהל בית בושת ציבורי.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?