גלובוס גרופ תקים קומפלקס קולנוע חדש בירושלים

גלובוס גרופבקושי חודשיים אחרי שפתחה מרכז קולנוע בבנייני האומה שבבירת ישראל, גלובוס גרופ דיווחה כי תקים בעיר גם קומפלקס קולנוע בהשקעה של 20 מיליון ש"ח. זהו קומפלקס הקולנוע השני המתוכנן לחברה בימים אלו, אשר שוקדת במרץ על פתיחת קומפלקס קולנוע במערב ראשון לציון. הקומפלקס המתוכנן לירושלים יכלול בין 20 ל-25 אולמות הקרנה, ויפעל גם בשבתות.

גלובוס גרופ, או גלובוס מקס (שלוחת הפעלת בתי הקולנוע של החברה האם), מחזיקות כיום בתי קולנוע באילת, בבאר שבע, בנתניה, בקרית ביאליק ובחיפה, אך את האחרון היא צפויה לפנות בקרוב. זהו הפינוי השני של קולנועי החברה מקניון (הגרנד קניון בחיפה), לאחר שפונתה מקניון עזריאלי בתמורה ל-10 מיליון ש"ח פיצוים.

יחד עם זאת, האופק לא נראה מבטיח מדי עבור גלובוס גרופ: החברה מדווחת על תשעה חודשי הפסדים הנאמדים בקרוב ל-40 מיליון ש"ח, והודיעה לבורסה כי קיים ספק ממשי לגבי המשך קיומה של החברה כעסק חי. ההפסדים קיימים על רקע צמיחה של כ-12 אחוזים בהכנסות שהסתכמו ב-57 מיליון ש"ח עד ספטמבר האחרון, לעומת 50.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות מכרטיסי קולנוע בלבד הסתכמו ב-36.3 מיליון ש"ח, שגם הם צמיחה של 8.8 אחוזים מאשתקד, וגם רוב הכנסותיה של החברה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?