שוברי קופות 07.12.09: סנדרה בולוק גוברת על "דמדומים 2"

סנדרה בולוק, גאי הד וקווינטון אהרון. מתוך ללא ראות.

סנדרה בולוק, ג'אי הד וקווינטון אהרון. מתוך ללא ראות.

מעין מהפך של שוברי קופות: "ללא ראות" (ש.ל.ר, The Blind Side) בכיכובה של סנדרה בולוק, הצליחה להעפיל למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע. בשבוע השלישי שלה באקרנים בארה"ב, דרמת הספורט גרפה עוד 20.4 מיליון דולרים על פי הערכות, שהסתכמו ב-129 מיליון דולרים; לעומת המתחרה הקבוע שלה – "דמדומים 2: ירח חדש" – אשר הסתפק ב-15.7 מיליון דולרים נוספים למצבור 255.6 מיליון הדולרים שלו.

הדרמה "אחים" בכיכובם של נטלי פורטמן, ג'ייק ג'ילנהול וטובי מגוואייר, פתחה בצורה נאה למדי עם 9.7 מיליון דולרים, והיתה גם הסרט עם הפתיחה הטובה ביותר בסוף השבוע. מותחן הפעולה "ממוגן" (ש.ל.ר, Armored) עשיר הכוכבים מהז'אנר הסתפק במקום השישי עם 6.6 מיליון דולרים, על פי הערכות. גם רוברט דה נירו לא הצליח להביא את הקהל, והקומדיה "כולם בסדר" (ש.ל.ר, Everybody's Fine) פתחה עם 4 מיליון דולרים בלבד, ב-2,133 בתי קולנוע. ג'ורג' קלוני מצידו כן הצליח למשוך קהל, והסרט "תלוי באויר" אשר הוקרן ב-15 בתי קולנוע בלבד, פתח עם 1.2 מיליון דולרים.

אך לפני כל אלו, נחזור למקום הרביעי, שם שוכן "רוחות חג המולד" עם 7.5 מיליון דולרים שהסתכמו ב-115 מ"ד בשבוע החמישי של הסרט באקרנים, ו"מזל תאומים" חתם את החמישיה העליונה עם 6.9 מיליון דולרים בשבוע השני באקרנים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?