נדחקו לשוליים 12.12.09

מתוך טרון 2.

מתוך טרון 2.

"טרון 2" התחדש בפוסטר ובתמונה רשמית מתוך הסרט.

—–

ניקי פינק השיגה את 'הרשימה השחורה' של הוליווד 2009, המציגה את רשימת הסרטים הכי מסקרנים שטרם הופקו. במקום השני ברשימה השנה הוא סרט הפייסבוק, "הרשת החברתית" (ש.ל.ר, The Social Network). ראוי לציין כי אמנם בשנים עברו הופיעו ברשימה הזו "ג'ונו" ו"לארס והבחורה האמיתית", אשתקד כיכב בה הסרט "הבונה" (ש.ל.ר, The Beaver) שאף אחד עדין לא הצליח להכניס להפקה.

—–

שנת 2009 טרם נסתיימה, אבל עם תמיכתם של "רובוטריקים: הנקמה", "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם", "למעלה – תלת מימד", "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס", "דמדומים 2: ירח חדש" ואחרים – כבר הוכרזה כשנה הרווחיות ביותר בתולדות הקולנוע בארה"ב, כשרשמה רווחים בסכום 9.6818 מיליארד דולרים, ושברה את השיא של 2007 שעמד על 9.680 מיליארד דולרים.

—–

לפי שמועות, ג'וש ברולין ("ארץ קשוחה") יככב ב"גברים בשחור 3" לצידו של וויל סמית'. טרם אושר האם טומי לי ג'ונס יחזור לתפקידו, ולכן ישנן שמועות נוספות הטוענות כי ברולין יגלם את ג'ונס בגיל צעיר יותר.

—–

הדרמה (אופרת סבון) היומית החדשה של ערוץ 10, "נשות הטייסים", תדחוק את "לונדון את קירשנבאום" רבע שעה קדימה (ותקצר אותה ל-45 דקות במקום שעה שלימה), לכשתעלה לשידור ב-27 בחודש.

—–

מה שכן, מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, ניגח בצדק את מנכ"ל קשת אבי ניר בפסטיבל ראש פינה, כאשר הגיב על טענתו כי תוכנית "האח הגדול" היא סדרת תעודה באומרו: "'האח הגדול' זה המיץ של האשפה. לא תשמעו אותי אומר ש'הישרדות' זו מתמטיקה גבוהה." (ההדגשות שלנו, א.ש.)

—–

הסדרה הישראלית "חטופים" טרם עלתה לשידור אצלנו בארץ, אך כבר רשת פוקס האמריקאית רכשה אופציות להפקת גרסה מקומית משלה.

—–

סלימאן א-שאפעי פוטר סופית מחדשות ערוץ 2.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?