ליאון רוזנברג יחליף את גיא פינס?

מנהל התוכן של ערוץ ביפ, ליאון רוזנברג, צפוי להחליף את גיא פינס בהנחית מהדורת חדשות הבידור החלופית ל"ערב טוב" שתעלה בערוץ 'HOT בידור ישראלי'. בחברת הכבלים הוט טענו כי מבחן הבד של רוזנברג היה מוצלח והוא התבלט על אחרים, ומערוץ ביפ מסרו לגלובס כי "נכון לעכשיו ליאון רוזנברג הוא מנהל התוכניות בביפ, ואנו נפרגן לכל החלטה מקצועית שלו."

רוזנברג היה שדרן וכתב בתחנת הרדיו גלי צה"ל, ופרץ לטלויזיה כשכיכב בתפקיד הראשי של 'גל' בסדרה "זבנג" (על פי הקומיקס של אורי פינק). הוא המשיך להופיע בדרמות רומנטיות (אופרות סבון אם תרצו) מקומיות כגון "אהבה מעבר לפינה" ו"אסתי המכוערת", ובהמשך החל לערוך תוכניות טלויזיה ולהגיש תוכניות שונות. בשלוש השנים האחרונות משמש כאמור כמנהל התוכן של ערוץ ביפ. אם יחליט לחתום על חוזה ההנחיה במהדורת חדשות הבידור, יאלץ רוזנברג לעזוב את תפקידו זה בביפ.

גיא פינס מצידו מנהל מגעים להמשיך את המסורת שלו בעצמו בערוצי הבית של הזכיינית 'קשת', אך ספק אם בערוץ 2 כמו שכנראה תעלה מהדורת בידור בערוץ 'מוסיקה24'.

[…] מחליף לפינס: מנהל התוכן של ערוץ ביפ, ליאון רוזנברג, נבחר לתפקיד לא מזמן, בתוכנית החלופית שיפיק חיים סלוצקי. חברת הלוין yes, לא […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?