גיא פינס יעבור לערוץ 10?

שום דבר עוד לא חתום בחוזה, אך גיא פינס אישר את קיומם של מגעים סופיים להעלאת תוכנית בידור יומית בהנחייתו, בערוץ 10. ההסכם העקרוני שנוסח עם ערוץ 10 מבטיח לפינס שנת שידור אחת בלבד, אך עם זאת, מדובר בשנה שבה ישדר בכל יום. יחד עם זאת, כדאי להזכיר כי זיכיונה של חברת 'ישראל 10' להפעלת ערוץ 10 צפוי לפוג החודש ועתידה בהפעלתו לוטה בערפל (לא סמיך מדי, כמובן).

כזכור, תוכנית הבידור היומית של פינס הקיימת, "ערב טוב עם גיא פינס", ששודרה בהוט כבר 13 שנה, תרד מן המסך בסוף החודש הזה (ינואר). פינס גישש רבות בחודשים האחרונים לקראת המשך שידור התוכנית בבית אחר, ומצא הצעה אטרקטיבית למדי אצל זכיינית ערוץ 2, קשת. קשת, החולשת גם על ערוץ מוסיקה24, אמנם הבטיחה לו יותר משנת שידור אחת, אך ככל הנראה התכוונה לשדר את תוכניתו רק פעם בשבוע, עתה משעברה לשדר ארבעה ימים בשבוע – ובהם גם ביום שישי ובשבת. פינס, אשר עלות הפקת תוכניתו מוערכת במיליוני ש"ח בשנה, המשיך לחפש וכאמור מצא את ערוץ 10.

בהוט אגב כבר מצאו מחליף לפינס: מנהל התוכן של ערוץ ביפ, ליאון רוזנברג, נבחר לתפקיד לא מזמן, בתוכנית החלופית שיפיק חיים סלוצקי. חברת הלוין yes, לא נשארת אדישה למתרחש בסצינה, ומותחת את פניה של התוכנית המתחרה אצלה: "Y בעשר" תהפוך ל-"Y בערב", וינחו אותה זוהר ישראל, אילנה ברקוביץ' ויעל גולדמן, במקום אביעד קיסוס (נזכיר שגם גולדמן הצטרפה לשידור המקור לפרק זמן בלתי מבוטל).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?