סדרת הנעורים הישראלית "החצויה" נמכרה ל-4 מדינות נוספות

מימין: יון תומרקין, עמית פרקש וידידיה ויטל, מתוך החצויה. צילום: אוהד רומנו.

מימין: יון תומרקין, עמית פרקש וידידיה ויטל, מתוך החצויה. צילום: אוהד רומנו.

סדרות הדרמה-מתח לנוער הישראלית "החצויה", נמכרה לארבע מדינות נוספות, ובסך הכל נמכרה ל-12 מדינות בכחצי שנה. המדינות החדשות שקנו את הפורמט הן פורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק; והן מצטרפות לאיטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה, בלגיה וחלקים נוספים דוברי אנגלית וצרפתית באפריקה.

הסדרה, ששואבת הרבה משיגעון , מספרת על נערה בתיכון (עמית פרקש) שמגלה שהיא "חצויה" – חצי ערפד וחצי אדם – והיחידה שיכולה להציל את העולם. את "החצויה" יצרו אילן רוזנפלד ושירה אלון והיא שודרה למנוי הוט.

"אנחנו רואים במכירות האחרונות של חצויה למדינות שונות בעולם הוכחה נוספת לחוזקו של המוצר המקורי שהפיקו דורי מדיה דרסט עבור HOT VOD," אמר נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ. "העובדה שהמוצר נמכר למדינות מיבשות שונות מעידה על האפיל הבינלאומי שיש לחצויה, החוצה גבולות ברמת התוכן. רמת ההפקה הגבוהה, ההשקעה בפרטים וטכניקות העריכה המתקדמות כמו גם קאסט בעל לוק נייטרלי ועלילה טרנדית – כל אלה תורמים לתגובות החיוביות המגיעות מקניינים מכל רחבי תבל."

קרני זיו, סמנכ"ל תוכן בהוט, הוסיפה כי "הוט גאה להוביל את עולם הפקות המקור ולהיות חלוצה בכל הקשור להפקת תוכן ייעודי לשרות ה- VOD. עולם ה-VOD חשוב ומשמעותי בקרב הקהל הצעיר והוט תמשיך להוביל את ההשקעה בתוכן מקורי לילדים. אנחנו מחשיבים את חצויה כנכס משמעותי בבואנו לחזק את עולם התוכן המוצע לילדים בהוט בכלל וב- VOD בפרט."

עמית שחקנית מעולה ומהממת בהצלחה

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?